Μενού
Πως στοχεύει να «χτυπήσει» το Twitter η ομάδα της Meta;
  • Α-
  • Α+

H Meta εργάζεται εδώ και καιρό πάνω σε μια πλατφόρμα που θα έρθει να ανταγωνιστεί το Twitter. Η εταιρεία του Μαρκ Ζούκερμπεργκ έχει επιβεβαιώσει εδώ και μήνες την πρόθεσή της να φτιάξει κάτι αντίστοιχο και στην παρούσα φάση, το project έχει την κωδική ονομασία Project 92, ενώ αναμένεται να κυκλοφορήσει ως «Threads». Στο πλαίσιο μιας σχετικής ενημέρωσης, ο επικεφαλής των προγραμμάτων της Meta, Chris Cox, παρουσίασε το περιβάλλον χρήσης σε εργαζομένους και μέρος αυτής της εκδήλωσης διέρρευσε.

Η πλατφόρμα θα λειτουργεί αυτόνομα και θα βασίζεται στο Instagram, ενώ θα ενσωματώνει το ActivityPub, ένα αποκεντρωμένο πρωτόκολλο επικοινωνίας για πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης που βρίσκουμε και σε άλλες εφαρμογές, όπως το Mastodon. Οι εικόνες που διέρρευσαν δείχνουν την είσοδο στον λογαριασμό, το κεντρικό feed που θυμίζει ακριβώς το Twitter, αλλά και την οθόνη απάντησης σε ένα μήνυμα. Προς το παρόν δεν υπάρχει η παραμικρή ένδειξη για το πότε θα είναι έτοιμη να κυκλοφορήσει η πλατφόρμα.

Προς το παρόν, φαίνεται πως η Meta συνεργάζεται με δημοφιλείς προσωπικότητες σε όλο τον πλανήτη (όπως η Oprah) για να μπουν στον κόσμο της νέας αυτής υπηρεσίας και να μεταφέρουν τις εντυπώσεις τους στους fans που τους ακολουθούν. Το γιατί ο Ζούκερμπεργκ και η Meta θέλουν μια τέτοια πλατφόρμα είναι πασιφανές, αφού δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο στις υπηρεσίες τους, αλλά και γιατί θεωρούν τη στιγμή κατάλληλη, μιας και ο Έλον Μασκ έχει καταφέρει να ανοίξει πολλά μέτωπα, τόσο με εταιρείες, όσο και με τους χρήστες.

Τα κέρδη που μπορεί να έχει η Meta από ένα ανταγωνιστικό προϊόν στο Twitter είναι πολλά, ενώ με ένα κοινό περιβάλλον λογαριασμών στις παλιές και τη νέα πλατφόρμα, ίσως κάνει και πιο εύκολη τη διαδικασία εγγραφής και πλοήγησης για τους απλούς χρήστες. Όπως έχετε καταλάβει, άλλη μια μάχη στα social media ξεκινάει… 

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.