O Έλόν Μασκ ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα πως παραδίδει το ρόλο του CEO στο Twitter σε ένα άλλο στέλεχος που θα αποκαλυπτόταν αργότερα. Η ώρα αυτή ήρθε και η νέα CEO της υπηρεσίας είναι η Linda Yaccarino. Η ίδια θα αναλάβει το ρόλο της μέσα στις επόμενες έξι εβδομάδες και το έργο της θα είναι ιδιαίτερα απαιτητικό και δύσκολο.
Όπως σημειώνει και ο ίδιος ο Musk, η Yaccarino θα ασχοληθεί κυρίως με το επιχειρηματικό τμήμα του Twitter, τη στιγμή που ο ίδιος θα στραφεί περισσότερο σε θέματα σχεδιασμού και νέων τεχνολογιών που θα δούμε τα επόμενα χρόνια. Στόχος και των δύο είναι η πλατφόρμα να γίνει το Χ, η εφαρμογή που θα κάνει τα πάντα.
Οι φήμες για συμφωνία των δύο πλευρών είχαν αρχίσει να εμφανίζονται από τις προηγούμενες ημέρες, αφού ρεπορτάζ ανέφεραν πως η Yaccarino είχε ήδη συναντηθεί αρκετές φορές με τον Musk για το θέμα της συνεργασίας τους. Την Παρασκευή, το NBCU επιβεβαίωσε ότι η πρώην επικεφαλής του τομέα συνεργασιών του θα αποχωρούσε από την εταιρεία και μάλιστα σε μία δύσκολη περίοδο για τον οργανισμό.
Η Yaccarino είχε τα τελευταία χρόνια στενές επαφές με τον Musk για συνεργασία σε διάφορα επίπεδα. Οι δύο εταιρείες είχαν συμφωνήσει για συνεργασία ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων του 2024, με το Twitter να φιλοξενεί video περιεχόμενο από την εκδήλωση. Στόχος του Musk είναι να καλυφθεί το μεγάλο κενό με τους διαφημιζόμενους, οι οποίοι ακόμη και σήμερα βλέπουν με μεγάλο προβληματισμό τις κινήσεις του στην πλατφόρμα.
Είναι γεγονός ότι μετά την εξαγορά της εταιρείας, πολλοί σταμάτησαν τις καμπάνιες εκατομμυρίων που «έτρεχαν», κυρίως λόγω της ρητορικής μίσους που επέτρεπαν οι νέοι κανόνες της ιδιοκτησίας Musk. Και όλα αυτά έρχονται μετά την απομάκρυνση κορυφαίων στελεχών της πλατφόρμα που οδήγησαν το Twitter όλα αυτά τα χρόνια σε πολύ καλές συνεργασίες με εταιρείες-κολοσσούς.
H Yaccarino είναι απόφοιτος του Πανεπιστημίου της Πενσιλβάνια και εργάστηκε για πολλά χρόνια στο χώρο της διαφήμισης ξεκινώντας από την Turner Broadcasting (η οποία πλέον ανήκει στην Warner Bros.). Από το 1996 έως και το 2011 εργάστηκε στον όμιλο φτάνοντας έως και τη θέση της εκτελεστικής αντιπροέδρου και επικεφαλής λειτουργίας, ενώ στη συνέχεια μεταπήδησε στην NBCUniversal, όπου και επέβλεπε τις συνεργασίες των NBC και Comcast. Στα 12 χρόνια παρουσίας της εκεί κατάφερε να φέρει έσοδα άνω των 100 δισεκατομμυρίων δολαρίων!
Οι συνεργάτες της την περιγράφουν ως άτομο που ξέρει και καταλαβαίνει τι χρειάζεται η αγορά και που δρα άμεσα όπου υπάρξει ανάγκη. Μάλιστα, είναι υπεύθυνη για τον τρόπο που άλλαξε η βιομηχανία της διαφήμισης με τη λειτουργία της ψηφιακής πλατφόρμας One Platform που επέτρεπε σε διαφημιζόμενους να αγοράσουν χώρο και χρόνο σε πολλά και διαφορετικά ψηφιακά ΜΜΕ.
Το 2018, η Yaccarino ενεπλάκη και στις Προεδρικές Εκλογές των ΗΠΑ, αφού ο Donald Trump την είχε βάλει επικεφαλής στον τομέα συμβούλων του για θέματα αθλητισμού και διατροφής. Το 2021 και το 2022 εργάστηκε με τον Joe Biden και τον Λευκό Οίκο σε θέματα με την καμπάνια εμβολιασμού κατά του κορονοϊού που έφτασε στα αυτιά και τα μάτια άνω των 200 εκατομμυρίων Αμερικανών.
Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.