To γεγονός ότι το TikTok έχει κερδίσει μεγάλη μερίδα του νεανικού κοινού στα social media ανάγκασε το Facebook να ενσωματώσει στην πλατφόρμα του έναν παρόμοιο τρόπο λειτουργίας που παρέχει στο Instagram, τα Reels.
Διαβάστε ακόμη: TikTok: Πώς θα γίνετε «ειδικοί» στη χρήση της εφαρμογής με ένα κλικ
Τα Instagram Reels είναι σύντομες ιστορίες με κινούμενες εικόνες ή/και videos που θυμίζουν τα posts του TikTok και οι οποίες βγήκαν στην αντίστοιχη πλατφόρμα για να διατηρήσουν το ενδιαφέρον των δημιουργών ενεργό. Σε πρώτη φάση, τα Instagram Reels θα εμφανιστούν στις συσκευές Android και iOS (και μέσω των σχετικών apps) για όσους ζουν στις ΗΠΑ.
Τα Instagram Reels θα αρχίσουν να εμφανίζονται στο χρονολόγιο των χρηστών, αλλά και μέσα στα ίδια τα groups. Μάλιστα, αν δείτε ένα Reel που σας ενδιαφέρει και σας φαίνεται χρήσιμο, θα μπορείτε εύκολα και με μια απλή διαδικασία να εντοπίσετε τον δημιουργό του και να τον ακολουθήσετε στα social media, αλλά και να μοιραστείτε το σχετικό υλικό.
Τα Reels θα λειτουργήσουν σε αυτή τη φάση σαν γέφυρα ανάμεσα σε Facebook και Instagram και ίσως αποτελέσουν την αρχή για ακόμη περισσότερες κοινές λειτουργίες στο άμεσο μέλλον. Άλλωστε και οι δύο πλατφόρμες έχουν κοινό ιδιοκτήτη, αλλά και… κοινό αντίπαλο. Και στα Instagram Reels θα προσφέρονται δυνατότητες διαφημιστικής προβολής που ουσιαστικά θα είναι αυτόνομα videos που θα μπαίνουν στη σειρά θέασης και θα εμφανίζονται τυχαία στον χρήστη.
Στην παρούσα φάση τα Reels υποστηρίζουν εφέ επαυξημένης πραγματικότητας (AR), ειδικά χρονόμετρα, αυτοκόλλητα, αλλά και μια σειρά από εργαλεία (όπως πχ. εγγραφή σε αργή ταχύτητα), καθώς και επιλογή μουσικών κομματιών από τη βιβλιοθήκη που προσφέρει έτσι κι αλλιώς το Facebook στους δημιουργούς.
Είναι αρκετά μεγάλη η προσπάθεια που ρίχνει το Facebook στο να αντιμετωπίσει τη λαίλαπα του TikTok και πρόσφατα ανακοίνωσε μάλιστα πως θα επενδύσει πάνω από 1 δισεκατομμύριο δολάρια για να προτρέψει τους δημιουργούς να παράξουν ακόμη περισσότερο περιεχόμενο και θα μπορούν να πληρώνονται αν μπουν στο πρόγραμμα Reels Play.
Τα Reels προβάλλονται σε όλους τους ενήλικους χρήστες, αλλά οι δημιουργοί έχουν τη δυνατότητα να το αλλάξουν αυτό, στοχεύοντας ακόμη ευρύτερο κοινό και μικρότερες ηλικίες. Αρκεί, βέβαια, να μην παραβαίνουν κάποιο κανόνα λειτουργίας της πλατφόρμας.
Τέλος, είναι πλέον εύκολη η διαδικασία διαμοιρασμού των Instagram Reels και στο Facebook αυτόματα, αρκεί οι δημιουργοί να έχουν συνδέσει μεταξύ τους τους σχετικούς λογαριασμούς που διατηρούν σε κάθε μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.