Το Clubhouse είναι μία από τις πρώτες πλατφόρμες που μπήκαν στο χορό των social media με υπηρεσίες που βασίζονται στον ήχο και πλέον έρχεται αντιμέτωπο με ολοένα και περισσότερες εταιρείες. Μέχρι και σήμερα, η πλατφόρμα είναι διαθέσιμη μέσω σχετικής εφαρμογής μόνο σε συσκευές με λειτουργικό iOS, κάτι που σημαίνει πως έχει -σχεδόν- αυτοπεριοριστεί. Με το Facebook να ανακοινώνει μάλιστα πρόσφατα την πρόθεσή του να ασχοληθεί ιδιαίτερα με τον κομμάτι των υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης που βασίζονται στον ήχο, είναι εύκολο να καταλάβει κανείς πως η πίεση των ιδιοκτητών του Clubhouse για περαιτέρω επέκταση στο κοινό ήταν μεγάλη.
Έτσι, οι επικεφαλής αποφάσισαν να επισπεύσουν την διάθεση του σχετικού app στο Android, με στόχο να προλάβουν την απέναντι πλευρά, αλλά και για να δώσουν σε αρκετά μεγαλύτερο κοινό τη δυνατότητα να γνωρίσει τι προσφέρει η πλατφόρμα. Στην παρούσα φάση λοιπόν, το Clubhouse για Android προσφέρεται και δοκιμάζεται από μικρό αριθμό testers και σύντομα αναμένεται να δούμε κάποια διαθέσιμη έκδοση για τους καταναλωτές.
Θα προλάβει ωστόσο το Clubhouse τον…τυφώνα Facebook που έρχεται; Οι ειδικοί της αγοράς εκτιμούν πως η όποια αντίδραση έρχεται πολύ αργά, ειδικά από τη στιγμή που η πλειοψηφία των κατόχων κινητών είναι πλέον στο Android, το οποίο μέχρι και σήμερα είναι σχεδόν αποκλεισμένο από την πλατφόρμα. Από την άλλη, υπάρχει πάντα και η άποψη πως το Clubhouse «ξεφούσκωσε» γρήγορα, καθώς πλασαρίστηκε εντελώς λάθος και κάποιοι το θεωρούν ακόμη μια «εφαρμογή της ελίτ».
Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.