Για χρόνια, οι μαμάδες που έχουν σταματήσει προσωρινά να εργάζονται έχουν ζητήσει από το LinkedIn περισσότερους τρόπους για να απεικονίσουν στα ψηφιακά βιογραφικά τους τον «κενό» εργασιακό χρόνο που περνάνε στο σπίτι φροντίζοντας τα παιδιά.
Τώρα επιτέλους έχουν καλύτερες επιλογές. Σύμφωνα με το fortune.com, την Τρίτη, το επαγγελματικό κοινωνικό δίκτυο που ανήκει στη Microsoft εισήγαγε αρκετούς νέους τίτλους εργασίας, συμπεριλαμβανομένης της «μητέρας που μένει στο σπίτι», για να επιτρέψει στους γονείς που απασχολούνται πλήρως στο σπίτι, καθώς και σε άλλους ανθρώπους που δίνουν βοήθεια και φροντίδα σε άτομα, να παρέχουν πιο ακριβείς περιγραφές του χρόνου τους μακριά από το αμειβόμενο εργατικό δυναμικό.
Το LinkedIn καταργεί επίσης την προϋπόθεση ότι για την καταχώρηση βιογραφικού σημειώματος, όπως για παράδειγμα «μπαμπάς που μένει στο σπίτι», πρέπει να συνδέεται με μια συγκεκριμένη εταιρεία ή εργοδότη.
Οι συγκεκριμένες αλλαγές έγιναν από τον δημοφιλή ιστοχώρο επαγγελματικής κοινωνικής δικτύωσης μετά από ένα σχόλιο που ζητήθηκε από το Fortune τον Μάρτιο, με αφορμή ένα άρθρο που επέκρινε την απουσία ευέλικτων ρυθμίσεων στην πλατφόρμα υπέρ των γυναικών, που αναγκάζονται να αφήσουν τη δουλειά τους.
Περισσότερες από 2,3 εκατομμύρια γυναίκες έχουν χάσει τη δουλειά τους, μόνο τον τελευταίο χρόνο, καθώς η πανδημία COVID-19 έκλεισε σχολεία και βρεφονηπιακούς σταθμούς και «αποδεκάτισε» επιχειρήσεις που απασχολούν κατά βάση γυναικείο εργατικό δυναμικό.
Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.