Μενού
παγωτο
  • Α-
  • Α+

Δεν ξέρω αν μπορεί να υπάρξει ένας τίτλος που να συνοψίζει το έργο του Νίκου Νικολαΐδη στη μυθοπλασία κινηματογράφου, τηλεόρασης, αλλά και στη δημιουργία διαφημίσεων.

Ο Νικολαΐδης αγάπησε παράφορα τον κινηματογράφο, τη ροκ μουσική, τις γυναίκες, εκείνη την όμορφη, παλαβή γενιά όσων γεννήθηκαν στα χρόνια της αναγέννησης του πλανήτη, ύστερα απόν τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο.

Παρακάτω, με αφορμή την επέτειο από το θάνατο του, επιχειρήσαμε να συγκεντρώσουμε δέκα δείγματα δουλειάς από μια πιο παραγνωρισμένη τέχνη του, τη διαφήμιση, την οποία αντιμετώπισε σαν σινεμά, διάρκειας 20-30 δευτερολέπτων.  

Προϊόν: Αθλητικά παπούτσια

Τι βλέπουμε: Επιρροές από b-boy culture, Run DMC, και τα ξεκινήματα της hip hop, στην Ελλάδα των 80s. Φοβερά πράγματα. 

Προϊόν: Παγωτό

Τι βλέπουμε: Ένα σουρεάλ ερωτικό στόρι σε μια παραλία (;) ή ένα όνειρο βγαλμένο από το σύμπαν της μεθυσμένης αποσύνθεσης της «Γλυκιάς Συμμορίας»; Ο Ντέιβιντ Λιντς θα την εκτιμούσε πολύ.

Προϊόν: Καραμέλες για το λαιμό

Τι βλέπουμε: Η Μισέλ Βάλεϊ, ηθοποιός που πρωταγωνίστησε στην κινηματογραφική «Πρωινή Περίπολο» παίζει κι εδώ (!), σε μια καθημερινή ιστορία που έχει συμβεί σε όλους μας. 

Προϊόν: Παγωτό

Τι βλέπουμε: Μια femme fatale με στοιχεία από την πρώτη περίοδο της δισκογραφίας της Madonna, μια σουρεάλ «τρολιά» στην ανδρική ματιά του θαυμασμού προς κάθε γυναίκα. 

Προϊόν: Καραμέλες για το λαιμό

Τι βλέπουμε: Το πιο μαγικό πράσινο που έχει αποτυπωθεί στην ελληνική τηλεόραση. 

Προϊόν: Ρόφημα με γάλα

Tι βλέπουμε: Δεν χορταίνω να βλέπω τα πλάνα στον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, σε αυτό το στόρι με neo-noir αισθητική που καταλήγει σε ένα αθηναϊκό «σαλούν».

δδ

 

Προϊόν: Τσίχλες

Tι βλέπουμε: To brand των τσιχλών ως ένα ροκ καμπαρέ. Ένα μπλε χρώμα που ακροβατεί στο τεντωμένο σχοινί ανάμεσα στην απειλή και την περιπέτεια, καιροφυλακτεί παντού.

nik
nik2

 

Προϊόν:Φρουί ζελέ

Τι βλέπουμε:Μια σεμιναριακή ανάγνωση του ζελέ ως ένα προϊόν που εκπέμπει σεξουαλικότητα (!) και μια αναφορά στην ταινία 9 1/2 Εβδομάδες. Απίστευτο χιτ η συγκεκριμένη διαφήμιση.

Προϊόν: Καφές 

Τι βλέπουμε: Τίποτα λιγότερο από μια περιπέτεια στη ζούγκλα, πάντα με την μοναδική αισθητική του Νικολαΐδη. 

Προϊόν: Ποτό τύπου λικέρ

Τι βλέπουμε: Ένα κορίτσι οδηγεί το αυτοκίνητο της. Μένει από λάστιχο. Θα κάνει αυτό που πρέπει, χωρίς την βοήθεια κανενός. Ο φακός του Νικολαΐδη φλερτάρει με τη γυναίκα. Τι πιο σύνηθες. 

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.