Μπορεί η Ελβετία με το Nemo να κέρδισε στη Eurovision 2024 με τις Κροατία και Ουκρανία να ακολουθούν στην τελική κατάταξη, όμως, εάν ρίξουμε μια ματιά στα views στο YouTube ή στα likes που έχουν συγκεντρώσει οι εμφανίσεις των χωρών του τελικού στο Instagram, θα βρούμε μικρότερες ή μεγαλύτερες διαφοροποιήσεις, ενώ δεν λείπουν και οι ανατροπές.
Παραδείγματος χάρη, αυτή τη στιγμή στο YouTube η Γαλλία είναι τρίτη και σε απόσταση από την Ουκρανία, ενώ στον Μεγάλο Τελικό συνέβη το αντίστροφο, η Ελλάδα είναι όγδοη, ενώ μέσα στο Τοπ-10 συναντάμε Φινλανδία και Ισπανία που τερμάτισαν σε πολύ χαμηλές θέσεις το Σάββατο (11/5).
Από την άλλη, στο Instagram έχουμε μεγαλύτερες αποκλίσεις, αφού η νικήτρια Ελβετία είναι στην πέμπτη θέση, πίσω από τη Γαλλία που στέφεται εδώ «νικήτρια», την Ιταλία, το Ισραήλ και την Ελλάδα, η οποία βρίσκεται στην τέταρτη θέση με κριτήριο τα likes που έχουν συγκεντρώσει μέχρι στιγμής τα αποσπάσματα από τις εμφανίσεις των χωρών στον Τελικό της Eurovision 2024.
Ενδιαφέρον ακόμα παρουσιάζει το γεγονός ότι η Κροατία και η Ουκρανία που τερμάτισαν στη δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα, στο Instagram είναι πιο χαμηλά και συγκεκριμένα στην έβδομη και όγδοη θέση.
Πρώτη η Γαλλία και τέταρτη η Ελλάδα στο Instagram
Σε αυτό το σημείο να υπενθυμίσουμε ότι στον τελικό του Σαββάτου η Ελβετία με το Nemo και το τραγούδι «The Code» συγκέντρωσε συνολικά 591 βαθμούς, ενώ ακολούθησαν η Κροατία με τον Baby Lasagna και το «Rim Tim Tagi Dim» που συγκέντρωσε 547 βαθμούς και η Ουκρανία με τις alyona alyona - Jerry Heil και το τραγούδι «Teresa & Maria» που απέσπασαν συνολικά 453 βαθμούς.
Την πεντάδα συμπλήρωσαν η Γαλλία και το Ισραήλ στην τέταρτη και πέμπτη θέση, ενώ η Ελλάδα με τη Μαρίνα Σάττι και το Zari βρέθηκε στην 11η θέση δεδομένου ότι πήρε χαμηλή βαθμολογία από τις κριτικές επιτροπές σε αντίθεση με το κοινό που μας ανέβασε στην 8η θέση.
Στο Instagram πάλι - αυτή τη στιγμή - η κατάταξη των 25 χωρών που συμμετείχαν στον Μεγάλο Τελικό της Eurovision, βάσει likes, είναι η ακόλουθη:
- Γαλλία - Slimane - Mon Amour - 411 χιλ.
- Ιταλία - Angelina Mango - La Noia - 313 χιλ.
- Ισραήλ - Eden Golan - Hurricane - 272 χιλ.
- Ελλάδα - Μαρίνα Σάττι - Zari - 214 χιλ.
- Ελβετία - Nemo - The Code - 194 χιλ.
- Αρμενία - Ladaniva - Jako - 186 χιλ.
- Κροατία - Baby Lasagna - Rim Tim Tagi Dim - 171 χιλ.
- Ουκρανία - alyona alyona and Jerry Heil - Teresa & Maria - 144 χιλ.
- Ιρλανδία - Bambie Thug - Doomsday Blue - 93,8 χιλ.
- Λιθουανία - Silvester Belt - Luktelk - 71 χιλ.
- Σουηδία - Marcus and Martinus - Unforgettable - 63,7 χιλ.
- Ισπανία - Nebulossa - Zorra - 61,8 χιλ.
- Ηνωμένο Βασίλειο - Olly Alexander - Dizzy - 58,6 χιλ.
- Γερμανία - Isaak - Always On The Run - 56,8 χιλ.
- Κύπρος - Silia Kapsis - Liar - 49,2 χιλ.
- Σερβία - Teya Dora - Ramonda - 46,7 χιλ.
- Λουξεμβούργο - Tali - Fighter - 41,2 χιλ.
- Πορτογαλία - iolanda - Grito - 39,9 χιλ.
- Φινλανδία - Windows95man - No Rules! - 39,1 χιλ.
- Εσθονία - 5 Miinust x Puuluup - (nendest) narkootikumidest ei tea me (kull) midagi - 36,4 χιλ.
- Γεωργία - 33,2 χιλ.
- Αυστρία - 32,8 χιλ.
- Νορβηγία - 30,6 χιλ.
- Λετονία - 29,7 χιλ.
- Σλοβενία - 27,6 χιλ.
Αξίζει να αναφερθεί πως ο τραγουδιστής της Ολλανδίας, Joost Klein, ο οποίος αποκλείστηκε από τον τελικό, «σαρώνει» με το απόσπασμα από την εμφάνισή του στον Β΄ Ημιτελικό, αφού αυτό έχει συγκεντρώσει 323 χιλ. likes.
YouTube: «Σαρώνει» η Ελβετία - Στη δεκάδα Ελλάδα, Φινλανδία και Ισπανία
Από την άλλη, η εικόνα που διαμορφώνεται στο YouTube είναι πιο κοντά στην τελική κατάταξη που είδαμε στις οθόνες μας προχθές Σάββατο (11/5) με την Ελβετία στην κορυφή, αλλά με μεγάλη διαφορά από τη δεύτερη Κροατία και την τρίτη - εδώ - Γαλλία. Η Ουκρανία έρχεται τέταρτη σε views και ακολουθεί πέμπτη η Ιρλανδία.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι στο YouTube η μεν Φινλανδία είναι έκτη, ενώ τερμάτισε 19η και η Ισπανία όγδοη σε views τη στιγμή που τερμάτισε στην 22η θέση.
Κάτι παρόμοιο συμβαίνει και με το Ηνωμένο Βασίλειο που στο YouTube έρχεται δέκατο, ενώ στον Μεγάλο Τελικό «προσγειώθηκε» στην 18η θέση παίρνοντας μηδέν βαθμούς από το κοινό.
Η αναλυτική κατάταξη των 25 χωρών του Τελικού της Eurovision - βάσει views - στο YouTube είναι η ακόλουθη:
- Ελβετία - Nemo - The Code - 15 εκατ.
- Κροατία - Baby Lasagna - Rim Tim Tagi Dim - 7,3 εκατ.
- Γαλλία - Slimane - Mon Amour - 4,7 εκατ.
- Ουκρανία - alyona alyona and Jerry Heil - Teresa & Maria - 3,3 εκατ.
- Ιρλανδία - Bambie Thug - Doomsday Blue - 3,3 εκατ.
- Φινλανδία - Windows95man - No Rules! - 2,7 εκατ.
- Ισραήλ - Eden Golan - Hurricane - 2,2 εκατ.
- Ελλάδα - Μαρίνα Σάττι - Zari - 1,9 εκατ.
- Ισπανία - Nebulossa - Zorra - 1,8 εκατ.
- Ιταλία - Angelina Mango - La Noia - 1,8 εκατ.
- Ηνωμένο Βασίλειο - Olly Alexander - Dizzy - 1,4 εκατ.
- Αρμενία - Ladaniva - Jako - 1,2 εκατ.
- Γερμανία - Isaak - Always On The Run - 1,1 εκατ.
- Αυστρία - Kaleen - We Will Rave - 870 χιλ.
- Σουηδία - Marcus and Martinus - Unforgettable - 768 χιλ.
- Εσθονία - 5 Miinust x Puuluup - (nendest) narkootikumidest ei tea me (kull) midagi - 719 χιλ.
- Κύπρος - Silia Kapsis - Liar - 625 χιλ.
- Λιθουανία - Silvester Belt - Luktelk - 608 χιλ.
- Πορτογαλία - iolanda - Grito - 532 χιλ.
- Γεωργία - Nutsa Buzaladze - Firefighter - 425 χιλ.
- Σερβία - Teya Dora - Ramonda - 424 χιλ.
- Νορβηγία - Gate - Ulveham - 418 χιλ.
- Λουξεμβούργο - Tali - Fighter - 409 χιλ.
- Σλοβενία - Raiven - Veronika - 278 χιλ.
- Λετονία - Dons - Hollow - 275 χιλ.
Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.