Σύσκεψη στα γραφεία του ΟΑΣΘ είχε το πρωί της Τρίτης ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, με αντικείμενο το μέλλον του οργανισμού και των αστικών συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη.
Ο Χρήστος Σταϊκούρας τόνισε ότι ο ΟΑΣΘ θα παραμείνει δημόσιος και θα συνεχίσει να ενισχύεται με στόλο λεωφορείων και οδηγούς.
Παράλληλα επισήμανε ότι θα υπάρξουν και νέοι διαγωνισμοί στο μέλλον για τη συμμετοχή ιδιωτών στο συγκοινωνιακό έργο στην πόλη.
«Την ίδια άσκηση θα τρέξουμε και στην Αθήνα», ανέφερε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
Αναλυτικά η δήλωση του κ. Σταϊκούρα
«Είχαμε μία εκτεταμένη συζήτηση για τη βελτίωση των μεταφορών στη Θεσσαλονίκη. Υπάρχει μία εκκρεμότητα από το 2017 που αφορά τον ΟΑΣΘ, ο οποίος βρίσκεται σε ειδική εκκαθάριση. Το τελευταίο διάστημα ενισχύσαμε ουσιαστικά τον ΟΑΣΘ. Τον ενισχύσαμε και τον ενισχύουμε με στόλο. Τους επόμενους μήνες θα δείτε 110 ηλεκτρικά λεωφορεία να κυκλοφορούν στους δρόμους της πόλης. Αλλά τον ενισχύσαμε και με προσωπικό, με 150 συμβασιούχους. Τις επόμενες ημέρες έχει γίνει αίτημα από τη διοίκηση και την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για άλλους 40 οδηγούς. Έτσι ώστε να υπάρχει ακόμα περισσότερος στόλος λεωφορείων στους δρόμους της Θεσσαλονίκης, σίγουρα μέχρι να ξεκινήσει η λειτουργία του Μετρό τον Νοέμβριο του 2024.
Οφείλουμε όμως να δούμε πώς θα βελτιώσουμε τις συγκοινωνίες στην πόλη και τα επόμενα χρόνια. Σε αυτή την κατεύθυνση έχει ζητηθεί από τον ΟΣΕΘ να υπάρξει αποτύπωση των αναγκών της κοινωνίας, τις επόμενες δεκαετίες στην πόλη και την Περιφερειακή Ενότητα Θεσσαλονίκης. Και στη συνέχεια, με δεδομένο το νέο στόλο του ΟΑΣΘ και τις προσθήκες με νέα λεωφορεία την επόμενη τριετία, συνεκτιμώντας τον αριθμό των εργαζομένων που θα έχει ο ΟΑΣΘ, να δούμε τι πραγματικά έργο μπορεί να εκτελέσει με επάρκεια τα επόμενα χρόνια, έτσι ώστε για το υπόλοιπο έργο - όπως γίνεται σήμερα με τα ΚΤΕΛ - να υπάρχουν σχετικοί διαγωνισμοί ώστε να συμβάλλουν και οι ιδιώτες στην επάρκεια του συγκοινωνιακού έργου στη Θεσσαλονίκη. Την ίδια άσκηση θα τρέξουμε και στην Αθήνα. Σήμερα το αντικείμενό μας είναι το μέλλον των συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη και το μέλλον του ΟΑΣΘ, όχι με όρους του 2024 αλλά με όρους των επόμενων δεκαετιών».
Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.