Στην πορεία για τις φετινές ευρωεκλογές, πολλά κόμματα βρήκαν ένα βολικό προεκλογικό εργαλείο στις πλατφόρμες των social media, εκθέτοντας τις θέσεις τους και ζητώντας μέσω αυτών την ψήφο των, κυρίως, νεότερων εκλογέων.
Όπως αναφέρει και το δελτίο του Action 24, ένα μεγάλο μέρος της καμπάνιας των κομμάτων μεταδόθηκε μέσω του TikTok, χωρίς να είναι ξεκάθαρο κατά πόσο τους ωφέλησε, κάτι που κλήθηκε να σχολιάσει η επικοινωνιολόγος Δήμητρα Ψαχούλια.
«Ήταν η αναμενόμενη καμπάνια που περιμέναμε από τα κόμματα. Ούτε κάτι ρηξικέλευθο είδαμε ούτε κάτι καινοτόμο, ούτε άνοιξε μία συζήτηση που θα μετασχηματίσει την επικοινωνιακή καμπάνια των κομμάτων. Μηδέν», εκτίμησε η ειδικός.
Ευρωεκλογές και TikTok: Πόσο ευνόησε τα κόμματα
Η κα Ψαχούλια επεκτάθηκε σχετικά με την επικοινωνιακή στρατηγική των κομμάτων: «Δεν είδα τίποτα τρομερό. Χρησιμοποιούμε μία πλατφόρμα που ήταν λογικό και επόμενο να τη χρησιμοποιήσουμε».
«Πέρα από εκλάμψεις χιούμορ, διαφορετικού περιεχομένου, δεν βγήκαν σοφότεροι επικοινωνιακά. Αντιμετωπίσαμε πάλι τους νέους, ότι θα πούμε ένα χιούμορ, θα δείξουμε ελαφρύ περιεχόμενο, και τόσο εύκολα τους κερδίζουμε», πρόσθεσε.
Σε ερώτηση σχετικά με το πόσο επηρεάζει την πολιτική ιδεολογία ενός νέου το περιεχόμενο πολιτικών αρχηγών και άλλων κομματικών φορέων στο TikTok, τόνισε πως: «Απλώς τα παρακολουθεί και γελάει. Αλλά έχει ήδη αποκρυσταλλωμένη άποψη. Το internet μας προσφέρει μία ευρεία πληροφορία και ενημέρωση».
Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.