Μενού
mitsotakis-tsipras--ekloges
Κυριάκος Μητσοτάκης-Αλέξης Τσίπρας | Eurokinissi
  • Α-
  • Α+

Οι εκλογές του 2023 φαίνεται πως είναι των... social media και τα πρώτα δείγματα δόθηκαν ανήμερα της ανακοίνωσης του Κυριάκου Μητσοτάκη για την 21η Μαΐου. Facebook, Twitter, Instagram και TikTok έχουν μπει στη φαρέτρα των προεκλογικών «όπλων» των κομμάτων που διεκδικούν την ψήφο των πολιτών. «Στη χώρα μας το 90% των πολιτών ενημερώνεται online, συμπεριλαμβανομένων και των κοινωνικών δικτύων. Και το 71% ενημερώνεται από τα social media», δηλώνει ο σύμβουλος στρατηγικής Γιώργος Φλέσσας 

Στο Instagram πιο δυνατός είναι ο Κυριάκος Μητσοτάκης με 330.000 ακόλουθους ενώ ακολουθεί ο Αλέξης Τσίπρας με 110.000. Στο Twitter ο Αλέξης Τσίπρας περνάει μπροστά με 645.000 ακολούθους και ακολουθεί ο Κυριάκος Μητσοτάκης με λίγο λιγότερους από 298.000 ακολούθους. Την ανατροπή, όμως κάνε ο Γιάνης Βαρουφάκης με 1 εκατομμύριο ακολούθους, σύμφωνα με το MEGA. Ενώ το Γραφείο Τύπου της Κεντρικής Επιτροπής του ΚΚΕ –και όχι προσωπικά ο Δημήτρης Κουτσούμπας- μετρούν 31.500 ακολούθους.

Τα επιτελεία των κομμάτων δεν δαπανούν πια χρήματα για προεκλογικές αφίσες. Ποντάρουν στον αδιαμεσολάβητο χαρακτήρα των social media. Κάθε ένα έχει τη χρήση του και το κοινό του. Νέος στόχος των επικοινωνιακών επιτελείων να κατακτήσουν το νεανικό TikTok και την ψήφο των νέων που δηλώνουν ωστόσο απογοητευμένοι.

Στόχος οι νέοι

Τα συνθήματα των κομμάτων στα social media: 

  • «Σταθερά – Τολμηρά – Μπροστά», το σύνθημα για τη ΝΔ.
  • «Χάου Του», η καμπάνια του ΣΥΡΙΖΑ.
  • «Κάνε τον θυμό σου απόφαση αλλαγής», λέει το ΠΑΣΟΚ.
  • «Αυτοί είμαστε», λέει ο Περισσός.
  • «Πρώτη φορά ρήξη», λέει το κόμμα του Γιάνη Βαρουφάκη.

Τα κόμματα ποντάρουν στην ψήφο της ψηφιακής γενιά.. των παιδιών δηλαδή που γεννήθηκαν από το 2000 και μετά και μεγάλωσαν σε περιβάλλον social media. Τους πείθουν όμως;

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.