Μενού
  • Α-
  • Α+

Το ενδεχόμενο να επεκταθεί το fuel pass και τον Ιούνιο εξετάζει η κυβέρνηση, όπως ανέφερε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Αδωνις Γεωργιάδης, σε συνέντευξή του στον ραδιοφωνικό σταθμό «REAL FM» ενώ σε ό,τι αφορά στην έρευνα που διεξάγεται για τις τιμές των καυσίμων είπε ότι αναμένει τα στοιχεία από τα διυλιστήρια για να τα επεξεργαστεί η υπηρεσία και επιπλέον έχουν ξεκινήσει έκτακτοι έλεγχοι στα 30 πρατήρια με τις υψηλότερες τιμές και στις εταιρείες μεταφοράς. Για το εάν θα επεκταθεί το fuel pass  και τον Ιούνιο σημείωσε: «Είμαστε από πάνω μήνα, μήνα και βλέπουμε την εξέλιξη. Πιστεύω πως τελικά ναι».

Διαβάστε ακόμη: Βενζίνη: Ανησυχία για την εκτόξευση της τιμής στα καύσιμα - Στην Αμοργό πωλείται 2,6 ευρώ το λίτρο

O υπουργός Ανάπτυξης, σχολιάζοντας την επικαιρότητα για τις τιμές των καυσίμων, σημείωσε: «Η κατάσταση στα καύσιμα είναι πάρα πολύ δύσκολη. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Έχουμε ξεκινήσει ως υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων τη μεγαλύτερη έρευνα που μπορούμε στα διυλιστήρια, όπου κάναμε έφοδο και περιμένουμε να δοθούν τα στοιχεία μέχρι τις 23 του μηνός για να μπορεί να τα επεξεργαστεί η υπηρεσία, όπως έχουμε ξεκινήσει έκτακτους ελέγχους στα 30 πρώτα πρατήρια της χώρας, εννοώ με τις υψηλότερες τιμές. Το ίδιο και στις εταιρείες μεταφοράς. Αρα, αυτή τη στιγμή που μιλάμε η υπηρεσία μας ελέγχει το σύνολο της εφοδιαστικής αλυσίδας των καυσίμων.

Όλα αυτά που κάνουμε εμείς καλώς τα κάνουμε και με τη μεγαλύτερη δυνατή αυστηρότητα για να συγκρατήσουμε περαιτέρω άνοδο των τιμών. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα έχουμε αυξημένες τιμές στα καύσιμα. Οι τιμές στα καύσιμα αυξάνονται για αντικειμενικούς λόγους. Διότι συμβαίνουν ταυτόχρονα η άνοδος της τιμής του αργού πετρελαίου, η πτώση της αξίας του ευρώ σε σχέση με το δολάριο και η έλλειψη βενζίνης επειδή δεν εξάγουν τα ρωσικά διυλιστήρια».

Για το ενδεχόμενο μείωσης φόρων στα καύσιμα είπε: «Εμείς έχουμε πάρει το μεγαλύτερο χρηματοδοτικό μέτρο ενίσχυσης για το ρεύμα σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση, με πολύ μεγάλη διαφορά. Δεν υπάρχει καμία χώρα στην Ευρώπη που να πληρώνει για το ρεύμα αυτά που πληρώνει η Ελλάδα. Όσον αφορά στη μείωση του φόρου στα καύσιμα, το έχουν πράγματι κάνει ορισμένες Ευρωπαϊκές χώρες, όχι όμως οι περισσότερες, τέσσερις χώρες έχουν κάνει. Οι υπόλοιπες δεν το έχουν κάνει για τους ίδιους λόγους που δεν το κάνουμε και εμείς.

Τι λέει ο ΣΥΡΙΖΑ; Να μειώσουμε τους φόρους, να μειώσουμε το ΦΠΑ και να αυξήσουμε τα επιδόματα. Δηλαδή, να μειώσουμε τα έσοδα του κράτους και να αυξήσουμε τις δαπάνες. Αυτό το λέει σε μία χώρα που έχει το μεγαλύτερο λόγο χρέους προς το ΑΕΠ σε όλο τον κόσμο. Το λέει σε μία εποχή που τα επιτόκια δανεισμού στο δεκαετές και για την Ελλάδα και για τις άλλες χώρες έχουν αυξηθεί πολύ και το λέει σε μία στιγμή που συζητείται το αν η κεντρική τράπεζα θα αυξήσει ή όχι τα επιτόκια, που αν το κάνει, θα προκαλέσει νέο γύρο αυξήσεως των επιτοκίων των χωρών. ‘Αρα, στα σοβαρά λέει κάποιος ότι θεωρεί καλή ιδέα να πάει μία χώρα με το μεγαλύτερο λόγο χρέους προς το ΑΕΠ να διακινδυνεύσει τη δημοσιονομική της σταθερότητα και να τεθεί μέσα σ’ αυτήν την πρωτοφανή καταιγίδα που περιγράφουμε, στο στόχαστρο των αγορών; Τα θεωρούμε σοβαρά; Ή δεν έχουμε συνειδητοποιήσει εμείς στην Ελλάδα μετά από αυτά που περάσαμε, ότι αν μπει η χώρα στο στόχαστρο των αγορών τελικά αυτός που την πληρώνει είναι ο συνταξιούχος, ο πολίτης και ο φτωχός; Το έχουμε ζήσει πριν από 10 χρόνια. Δεν είναι μακριά».

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.