Μενού
  • Α-
  • Α+

Η περαιτέρω ανάπτυξη του ψηφιακού καναλιού, η αναβάθμιση ηλεκτρονικών καταστημάτων και logistics αναμένεται να βρεθούν στο επίκεντρο επενδύσεων την τρέχουσα χρονιά ενώ οι μεγάλες αλυσίδες σχεδιάζουν παράλληλα και επέκταση του δικτύου των φυσικών τους καταστημάτων.

Αναλυτικά, ο ηγέτης του κλάδου, η αλυσίδα Σκλαβενίτης προγραμματίζει για το 2021 επενδύσεις ύψους 50 εκατ. ευρώ σε νέα καταστήματα, ανακαίνιση των υφιστάμενων και ανάπτυξη του eshop της. Συγκεκριμένα δρομολογείται η δημιουργία νέων καταστημάτων σε Γιαννιτσά, Σκιάθο, Νάουσα, Πάτρα και Σπάρτη, η μετεγκατάσταση καταστημάτων σε άλλα ακίνητα σε Τρίκαλα και Καρδίτσα καθώς και η ανακαίνιση 40 υφιστάμενων σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα αλλά και στην Κύπρο. Μέσα στο 2021 αναμένεται και η περαιτέρω ανάπτυξη του online καναλιού με το sklavenitis.gr που έκανε πρεμιέρα στο τέλος του 2020 ενώ στον σχεδιασμό προβλέπεται η επέκταση του eshop εντός του 2021 και στη Θεσσαλονίκη.

Για την ΑΒ Βασιλόπουλο, το πλάνο προβλέπει επενδύσεις στα ίδια επίπεδα με πέρσι, ύψους περίπου 50 εκατ. ευρώ. Στο πλαίσιο αυτό δρομολογείται ανάπτυξη του δικτύου των καταστημάτων ενώ θα συνεχιστεί και η ένταξη των νέων concept που ξεκίνησε η εταιρεία το 2019. Παράλληλα μέσα στο 2021 θα εγκατασταθούν οι πρώτοι σταθμοί φόρτισης ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων σε χώρους στάθμευσης των καταστημάτων «ΑΒ Βασιλόπουλος».

Διαβάστε τη συνέχεια στο insider.gr

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Φόρτωση BOLM...