Δεν είναι λίγες οι φορές που ηθοποιοί, οι οποίοι πρωταγωνιστούν σε ιδιαίτερα επιτυχημένες σειρές, δείχνουν - μετά από κάποιο χρονικό διάστημα - την επιθυμία να προχωρήσουν σε κάποιο άλλο ρόλο από φόβο μην τυποποιηθούν και το κοινό τους ταυτίσει με έναν και μόνο ρόλο.
Στη συνέχεια θα δούμε ποιες ελληνικές σειρές θα μπορούσαν να είχαν συνεχίσει χάρη στην υψηλή τηλεθέαση που σημείωναν με τις ευλογίες του εκάστοτε σταθμού, αλλά τελικά έπεσαν τίτλοι τέλους επειδή το ζήτησαν είτε οι ηθοποιοί είτε γενικότερα οι συντελεστές.
Φυσικά, δεν θα μπορούσε να λείπει και η «Μάγισσα», η οποία παρά την επιτυχία που σημειώνει, οι φήμες τη θέλουν να ολοκληρώνεται η ιστορία της φέτος και να μη συνεχίζει του χρόνου, τουλάχιστον όχι με την ίδια κεντρική ιδέα, όπως την παρακολουθούμε φέτος.
Οι Απαράδεκτοι (1991 - 1993)
Η σειρά που έφερε την υπογραφή της Δήμητρας Παπαδοπούλου ήταν μία από τις πρώτες μεγάλες επιτυχίες του Mega στις αρχές των '90s και πλέον από τις κλασικές ελληνικές σειρές. Το πρώτο επεισόδιο προβλήθηκε τον Οκτώβριο του 1991, ενώ η αυλαία έπεσε τον Ιανουάριο του 1993 μετά από 49 συνολικά επεισόδια συν ένα εορταστικό.
Με τις υψηλές τηλεθεάσεις που σημείωνε η σειρά, το Mega δεν ήθελε για κανένα λόγο να σταματήσει μετά από 1,5 σεζόν, όμως, η Δήμητρα Παπαδοπούλου είχε άλλη άποψη. Όπως έχει δηλώσει κατά καιρούς, αφενός η ίδια είχε κουραστεί από τους τρελούς ρυθμούς αφού και έγραφε και πρωταγωνιστούσε στη σειρά, αφετέρου κανείς από τους τέσσερις πρωταγωνιστές δεν ήθελε η σειρά να παρατραβήξει και να χάσει το ενδιαφέρον της.
Μάλιστα, αν και της είχαν προτείνει αρκετές φορές τα επόμενα χρόνια να γράψει νέα επεισόδια, τόσο η ίδια όσο και οι υπόλοιποι πρωταγωνιστές δεν το επιθυμούσαν επειδή πίστευαν ότι ίσως να μην μπορούσαν να πετύχουν την επιτυχία δεύτερη φορά.
Οι Μεν και οι Δεν (1993 - 1996)
Η πρώτη μεγάλη επιτυχία των Ρώμα - Χατζησοφιά και μία από τις πρώτες κωμικές σειρές του ΑΝΤ1 που έκαναν πάταγο ήταν «Οι Μεν και οι Δεν». Η σειρά ξεκίνησε να προβάλλεται στις 16 Σεπτεμβρίου 1993 και ολοκληρώθηκε στις 7 Μαΐου 1996 μετά από 108 επεισόδια συν ένα εορταστικό.
Οι ατελείωτοι καυγάδες ανάμεσα στους Δάγκες και τους Σταμάτηδες έκαναν την τηλεθέαση να χτυπάει κόκκινο κάθε εβδομάδα και παρά το γεγονός ότι στην τρίτη σεζόν τα νούμερα είχαν σημειώσει μια πολύ μικρή σταδιακή πτώση, ο ΑΝΤ1 ζητούσε επίμονα και τέταρτο κύκλο επεισοδίων.
Ωστόσο, οι πρωταγωνιστές αποφάσισαν να ολοκληρώσουν στην τρίτη σεζόν, εξηγώντας τότε σε δηλώσεις τους πως εάν συνέχιζαν, «από κωμική σειρά θα καταντούσε να γίνει μακροχρόνια σαπουνόπερα, με κίνδυνο πτώσης του επιπέδου της».
Κωνσταντίνου και Ελένης (1998 - 2000)
Η ιστορία επαναλήφθηκε και μερικά χρόνια αργότερα όταν ο Χάρης Ρώμας και η Ελένη Ράντου συμπρωταγωνιστούσαν στο «Κωνσταντίνου και Ελένης». Οι ομηρικοί καυγάδες τους τρέλαιναν την τηλεθέαση ήδη από την πρώτη προβολή της σειράς και ο ΑΝΤ1 ήθελε οπωσδήποτε και τρίτο κύκλο επεισοδίων και μάλιστα, με διπλά λεφτά.
Ωστόσο, σύμφωνα με κατά καιρούς δηλώσεις των δύο ηθοποιών, όλοι τους έλεγαν ότι εάν συνεχίσουν, θα μείνουν για πάντα ο «Βυζαντινολόγος» και η «γκαρσόνα» με αποτέλεσμα να επηρεαστεί πρώτα η Ελένη Ράντου και μετά ο Χάρης Ρώμας και τελικά να αποφασίσουν να πέσει αυλαία στη δεύτερη σεζόν.
Βέβαια, τουλάχιστον ο Χάρης Ρώμας το έχει πλέον μετανιώσει, ενώ μπορεί να μην τυποποιήθηκαν στους ρόλους όπως φοβούνταν, αλλά το σίγουρο είναι ότι δεν περίμεναν να τους βρίσκουν μπροστά τους μέχρι σήμερα χάρη στις ατελείωτες back2back επαναλήψεις που όμοιο δεν έχει ξαναγίνει με ελληνική σειρά.
Είσαι το Ταίρι μου (2001 - 2002)
Όταν το φθινόπωρο του 2001 έκανε πρεμιέρα το Big Brother, σαρώνοντας σε τηλεθέαση τα πάντα στο πέρασμά του, η μόνη σειρά που όχι μόνο άντεξε απέναντί του, αλλά «χτυπούσε» με άνεση 30άρια απέναντί του ήταν το «Είσαι το Ταίρι μου» του Mega.
Ειδικά δε μετά τη λήξη του ριάλιτι, η σειρά εκτοξεύτηκε και ο μέσος όρος της δεν ήταν κάτω από 45% και 50%. Όπως ήταν φυσικό, το Mega ήθελε δεύτερο κύκλο επεισοδίων, αλλά οι συντελεστές αρνήθηκαν και προτίμησαν να ολοκληρωθεί η σειρά μετά από μία σεζόν και 30 συνολικά επεισόδια.
«Δεν δεχτήκαμε να το πάμε δεύτερη χρονιά, όταν έκανε 65% τηλεθέαση», είχε δηλώσει πριν λίγο καιρό ο Αλέκος Συσσοβίτης και κακά τα ψέματα, ίσως και καλύτερα που η σειρά ολοκληρώθηκε αφού μην ξεχνάμε ότι τα επεισόδια δεν ήταν αυτοτελή που αν μη τι άλλο είναι πιο εύκολο να βρεις νέες ιδέες.
Οι 3 Χάριτες (1990 - 1992)
Οι αδελφές Χαρίτου εισέβαλαν στα σπίτια των Ελλήνων τηλεθεατών τον Φεβρουάριο του 1990 και τους κράτησαν συντροφιά μέχρι και τον Απρίλιο του 1992. Συνολικά προβλήθηκαν 90 επεισόδια συν ένα εορταστικό και ο μέσος όρος τηλεθέασης της σειράς σε όλη τη διάρκεια της προβολής της ήταν 56,6%.
Ωστόσο, προς απογοήτευση του κοινού οι συντελεστές αποφάσισαν στο τέλος της τρίτης σεζόν οι 3 Χάριτες αποχαιρετήσουν με τη Νένα Μεντή να εξηγεί σε πρόσφατη συνέντευξή της στο «Στούντιο 4» ότι είχαν όλοι κουραστεί πάρα πολύ από τα εξοντωτικά ωράρια που ακολουθούσαν όλα αυτά τα χρόνια, με τις ηθοποιούς δε να πρέπει να συνδυάζουν καθημερινά θέατρο και γυρίσματα.
Ευτυχισμένοι Μαζί (2007 - 2009) & Άκρως Οικογενειακόν (2001 - 2003) & Της Ελλάδος τα Παιδιά (1993 - 1995)
Και οι τρεις παραπάνω σειρές με πρωταγωνιστή τον Γιάννη Μπέζο προβλήθηκαν με μεγάλη επιτυχία, σημείωσαν υψηλή τηλεθέαση και προβλήθηκαν για παραπάνω από μία σεζόν η καθεμία.
Από τον ΑΝΤ1 προβλήθηκαν το «Της Ελλάδος τα Παιδιά» από το φθινόπωρο του 1993 έως τις αρχές του 1995 μετρώντας συνολικά 53 επεισόδια συν ένα εορταστικό και το «Άκρως Οικογενειακόν» από τον Οκτώβριο του 2001 έως τον Ιανουάριο του 2003 με συνολικά 48 επεισόδια.
Στο Mega προβλήθηκε μερικά χρόνια αργότερα και συγκεκριμένα από τον Οκτώβριο του 2007 μέχρι τον Ιούνιο του 2009 το «Ευτυχισμένοι Μαζί», σημειώνοντας κατά την πρώτη σεζόν μέσο όρο τηλεθέασης 34,8% και κατά τη δεύτερη 41,3%.
Τον Οκτώβριο του 2009, μάλιστα, προβλήθηκε και μία τηλεταινία με τίτλο «Σπάσαν τα νερά», η οποία γυρίστηκε στα πλαίσια του εορτασμού των 20 χρόνων του Mega και συγκέντρωσε 43,9% τηλεθέαση.
Θα αναρωτιόταν κανείς γιατί μια σειρά με τόσο μεγάλη τηλεθέαση δεν συνεχίστηκε έστω για μια τρίτη σεζόν. Η απάντηση είναι απλή και ισχύει και για τις περιπτώσεις των σειρών «Άκρως Οικογενειακόν» και της Ελλάδος τα παιδιά»: το ζήτησε ο Γιάννης Μπέζος. Ο ίδιος έχει δηλώσει σε παλαιότερη συνέντευξή του:
«Έχω σταματήσει τρεις σειρές, το "Ευτυχισμένοι μαζί", το "Άκρως οικογενειακόν" και το "Της Ελλάδος τα παιδιά", επειδή κάποια στιγμή, δεν έπρεπε να συνεχίσουν. Διότι το αποτέλεσμα δεν θα ήταν αυτό που έπρεπε Πολλοί είπαν ότι είμαι ένας αιμοσταγής πρωταγωνιστής, που δεν σκέφτομαι τους άλλους. Το αν σκέφτομαι τους συναδέλφους μου, αυτό έχει κριθεί. Εμένα με ενδιαφέρει το αποτέλεσμα στον "αέρα"».
Η Μάγισσα (2023)
Και για το τέλος κρατήσαμε τη μεγάλη παραγωγή της φετινής σεζόν, τη «Μάγισσα» του ΑΝΤ1. Πρόκειται για μια πολύ ακριβή παραγωγή, το κόστος της οποίας άγγιξε τα 12 εκατομμύρια ευρώ και έχει κατορθώσει αρκετές φορές να εκτοπίσει τον «Σασμό» από την πρώτη θέση της τηλεθέασης παρότι δεν έχουν μεγάλη διαφορά.
Μάλιστα, έχει ανεβάσει κατά δύο μονάδες την τηλεθέαση του ΑΝΤ1 στην prime time ζώνη στο δυναμικό κοινό 18 – 54 συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Επομένως, τι πιο φυσικό να ήθελε ο σταθμός η σειρά να συνεχίσει και την επόμενη σεζόν, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς ότι είναι πολύ πιθανό να συνεχιστούν του χρόνου τόσο η «Γη της Ελιάς» όσο και ο «Σασμός», έστω με κάποιους από τους κεντρικούς ήρωες και με εξέλιξη της ιστορίας.
Ωστόσο, όπως φαίνεται, οι σεναριογράφοι της «Μάγισσας» δεν αφήνουν περιθώρια για δεύτερη σεζόν λέγοντας πως η ιστορία που έγραψαν είχε εξαρχής αρχή, μέση και τέλος και αυτό δεν αλλάζει. Η μόνη «συνέχεια» της «Μάγισσας» που θα μπορούσε να υπάρξει είναι, σύμφωνα με τη φημολογία του τελευταίου διαστήματος, ένα prequel που θα μεταφέρει την πλοκή 100 χρόνια πίσω και θα δείξει το πώς οδηγηθήκαμε σε αυτά που βλέπουμε φέτος στον ΑΝΤ1.
Δείτε επίσης:
Αυτή η πόλη είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός στον κόσμο για τα Χριστούγεννα
Τα Χριστούγεννα μέσα στη φυλακή - Πώς τα περιγράφει πρώην κρατούμενος
Fame Story: Το Twitter για τη νίκη της Άννας Πολτζόγλου
Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.