Μενού
Η Λόρα και η Kέλι στο Dragons' Den
Η Λόρα και η Kέλι στο Dragons' Den | Youtube
  • Α-
  • Α+

Δύο «κολλητές» μαμάδες μοιράστηκαν πώς κατάφεραν να πλουτίσουν με μία ασυνήθιστη ιδέα για ένα αξεσουάρ παραλίας, η οποία τους απέφερε κέρδη εκατομμυρίων, και τις έφερε μπροστά στους επενδυτές του Dragons' Den.

Η ιδέα για το Solar Buddies, ένα γκάτζετ για την εύκολη εφαρμογή αντηλιακής κρέμας, ήταν ιδέα των Λόρα Γουότερς και Κέλι Άσπλαντ, μία ιδέα του ενός εκατομμυρίου, όπως γράφει η Sun.

Για τις πλέον φτασμένες επιχειρηματίες, όλα ξεκίνησαν όταν τα παιδιά τους άρχισαν να πηγαίνουν μαζί στο νηπιαγωγείο, το 2014.

Η ιδέα που πέτυχε στο Dragons' Den

Ένα συνηθισμένο πρόβλημα για τα παιδιά τους, τις ζεστές καλοκαιρινές μέρες στο προαύλιο, ήταν πως δυσκολεύονταν να βάλουν μόνα τους το αντηλιακό. Έτσι, τους ήρθε η ιδέα ενός απλικατέρ αντηλιακού για όλες τις ηλικίες.

Το σχήμα των μπουκαλιών Solar Buddies είναι τέτοιο, ώστε να είναι πιο εύκολο να το πιάσουν μικρά χέρια. Κάθε ένα έχει σχεδιαστεί με ένα σφουγγάρι-ρόλλερ, για να μπορούν τα παιδιά να απλώνουν εύκολα την αντηλιακή κρέμα.

«Από την κυκλοφορία του Solar Buddies το 2015, έχουμε πουλήσει πάνω από 200.000 τεμάχια και είχαμε τζίρο 1,3 εκατομμυρίων λιρών», δήλωσε η Κέλι εμφανιζόμενη στο βρετανικό Dragons' Den του BBC.

Το αχτύπητο δίδυμο από την Ουαλία κίνησε το ενδιαφέρον των κριτών, φεύγοντας με μία επένδυση 80.000 λιρών για να επεκτείνουν την παραγωγή τους. Συγκεκριμένα, εξασφαλίζοντας μερίδιο 10% έκαστος στην εταιρεία, οι Πίτερ Τζόουνς και Ντέμπορα Μίντεν μπήκαν ο καθένας με 40.000 λίρες.

«Είμαι τόσο περήφανη για το γεγονός ότι κάναμε τα πράγματα σωστά», είπε η Λόρα. «Εννοώ πως δεν είχαμε επιχειρηματικό υπόβαθρο. Έπρεπε να κάνουμε τα πάντα μόνες μας από την αρχή».

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.