Μενού
traiana
  • Α-
  • Α+

Η Τραϊάνα Ανανία μίλησε στο Menshouse και αναφέρθηκε στο τσιφτετέλι που είχε χορέψει πριν μερικά χρόνια στην εκπομπή της ΕΡΤ, «Στην Υγειά μας», με παρουσιαστή τον Σπύρο Παπαδόπουλο και το οποίο είχε γίνει viral, κάνοντας τον γύρο του Διαδικτύου με την ηθοποιό να σχολιάζεται έντονα από το κοινό. 

Η ίδια δεν μάσησε καθόλου τα λόγια της, λέγοντας πως ξέρει ότι χόρεψε τέλεια και ότι η τελειότητα πονάει, ενώ εξήγησε τι πιστεύει η ίδια πως ενόχλησε τότε τόσο τους άντρες όσο και τις γυναίκες με αποτέλεσμα να γίνουν για εκείνη όλα εκείνα τα σχόλια.

«Βρίσκω δύσκολο να ξεφύγεις από τη στάμπα που σου φόρεσαν για το τσιφτετέλι στο Στην Υγειά Μας ή από τα κοντινά στον κ... σου στο Nomads. Κι εσύ, θαρρώ, πως έχεις αφήσει στην άκρη αυτή τη στάμπα. Αυτό τουλάχιστον αντικρύζω εγώ», ήταν η ερώτηση που έγινε στην ηθοποιό.

Η Τραϊάνα Ανανία απάντησε ότι: «εγώ σκέφτομαι συνέχεια ποια ερεθίσματα δίνω εγώ στον κόσμο. Όλο αυτό που περιέγραψες, μου θυμίζει το ντοκιμαντέρ της Πάμελα Άντερσον. Ταυτίστηκα με αυτό. Κανείς δε θα μπει στον εσωτερικό σου κόσμο, αν δεν ανοίξεις εσύ την πόρτα. Θεωρώ ότι αυτή η συνέντευξη σε αυτή τη γυναίκα, μετά από τόσα χρόνια, από τη δική της οπτική, είναι επειδή το επέτρεψε να ανοίξει αυτή η πόρτα. Γενικότερα, εμείς κατευθύνουμε το μάτι του κοινού.

Δηλαδή, μπορεί εκείνη την περίοδο να έβλεπα κι εγώ η ίδια τον εαυτό μου έτσι, μπορεί να κοίταζα την εμφάνιση μου και τον κ... μου σε σχέση με το μήνυμα που θέλω να μεταδώσω για το τι θα αφήσω πίσω μου. Όλα είναι δικά μου στοιχεία, απλώς το κάθε ένα βρίσκεται σε διαφορετικό κεφάλαιο της ζωής μου, αναλόγως με το μομέντουμ. Είναι σαν αυτοτελή επεισόδια της ζωής μου, θα έλεγα».

https://www.youtube.com/watch?v=WoQjzzyDYV8

Στη συνέχεια η ηθοποιός πρόσθεσε για το βίντεο με το τσιφτετέλι: «Το κακό στην Ελλάδα πάντοτε είναι όταν κάνεις κάτι τέλεια. Επειδή εγώ έκανα τέλεια αυτό το πράγμα, χωρίς να το έχω σκηνοθετήσει, χωρίς να το έχω επεξεργαστεί πριν στο κεφάλι μου, η στιγμή είχε από μόνη της την τελειότητα, η οποία, πέραν του ότι τρομάζει, αποτελεί και κορύφωση, φέρνει το τέλος.

Είναι μια στιγμή που δεν τη διαχειρίζεται εύκολα το πουριτανικό κοινό της τότε περιόδου. Αλλά ναι, κι αυτή τη στιγμή, εδώ που είμαστε, στα Πετράλωνα, δεν είμαστε σε μια συντηρητική γειτονιά, το να κάνεις κάτι απελευθερωτικό στο εδώ και τώρα, να βγάλεις το σουτιέν σου και να το πετάξεις, θεωρείται απρεπές ή ερωτικό κάλεσμα. Δεν είναι. Είναι μια έκφραση ελευθερίας».

«Ενόχλησε το elegance»

«Νομίζω ότι το elegance ήταν αυτό που ενόχλησε. Αν χόρευα ένα τσιφτετέλι και ήμουν δευτεροτέταρτη, δεν θα τους ενοχλούσε τόσο. Είχε μια ποιότητα και ενδυματολογικά και στο τραγούδι που χορεύτηκε, που αυτό είναι ένα statement κομμάτι. Νομίζω ότι προκάλεσε τις γυναίκες με την έννοια "γιατί δεν το έχω κάνει εγώ αυτό" ή "γιατί όταν το κάνω δε γίνεται αυτός ο χαμός"», είπε επίσης η ηθοποιός στη συνέντευξή της.

Καταλήγοντας για το επίμαχο τσιφτετέλι, η Τραϊάνα Ανανία ανέφερε: «Επίσης, οι άντρες έλεγαν "πωπω τι μ... είναι αυτό", με την έννοια του άπιαστου, σαν να έβγαλαν κι αυτοί δόντια, σκέφτηκαν "δε μπορώ να την πω π..., άρα πώς να την πω;". Δε μπορούσαν να με χωρέσουν σε κάποια λέξη. Κάποιοι καλαίσθητοι και άνθρωποι της τέχνης, το παραλλήλισαν με το ζεϊμπέκικο της Μερκούρη αυτό το τσιφτετέλι. Αλλά είναι άνθρωποι με βάθος και ευαισθησία.

Άλλοι είδαν το βάθος της έκφρασης κι άλλοι έβλεπαν έναν κ...να κουνιέται. Που εντάξει, έχω έναν πολύ ωραίο κ... κι είναι κι αυτό μια οπτική της τελειότητας. Κι η τελειότητα πονάει. Ακόμα και μένα την ίδια πόνεσε, γιατί δεν ήξερα πώς το έκανα, το έκανα μέσα από την καρδιά μου και απλά πέτυχε.»

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.