Μενού
  • Α-
  • Α+

Σάλο είχε προκαλέσει στο Twitter τις προηγούμενες ημέρες το γεγονός ότι στη συναυλία του Σωκράτη Μάλαμα στο Ρέθυμνο το βράδυ της Δευτέρας (25/7) ο γνωστός τραγουδοποιός είχε ζητήσει να κατέβει πανό με το σύνθημα «Βιαστής είναι» που αναφερόταν στην αποφυλάκιση του Δημήτρη Λιγνάδη με τον ίδιο να αναφέρει πως συμφωνεί μεν, αλλά του αποσπά την προσοχή. Άλλοι χρήστες είχαν υποστηρίξει τον Σωκράτη Μάλαμα, άλλοι πάλι τάχθηκαν κατά της στάσης του και ο Γρηγόρης Πετράκος θέλησε να στείλει το δικό του μήνυμα μέσα από την ακόλουθη ανάρτησή του στο Facebook. 

Διαβάστε ακόμη: Σωκράτης Μάλαμας: Παρέμβαση με πανό και ομιλία στη συναυλία στο Ηράκλειο για τον Μιχαηλίδη

«Πήρε φωτιά λέει το τουίτερ επειδή ο Μάλαμας είπε να κατέβει ένα πανό στη συναυλία του... Κατ’ αρχάς να πάρει φωτιά και να καεί το τουΐτερ. Να γλιτώσουμε κι απ τους τουϊτεράδες. Τον Μάλαμα, όμως, αφήστε τον ήσυχο… Τον Μάλαμα βρήκατε ρε...; Ένας Μάλαμας και δυο τρεις άλλοι έχουν μείνει να μας θυμίζουν τί είναι καλλιτέχνης. Κι αυτόν θα τον πιάσετε στο στόμα σας επειδή δεν ήθελε να βλέπει ένα πανό που γράφει ασχήμιες την ώρα που τραγουδάει ο άνθρωπος;

Είναι μια συναυλία ο κατάλληλος χώρος και στιγμή να σηκώνει ο καθένας πανό που να γράφει λέξεις με αρνητική δόνηση; Ο άλλος να λέει ένα τρυφερό τραγούδι και να βλέπει απέναντι τη λέξη βιαστής, δολοφόνος ή θάνατος; Μήπως θέλετε να του βάλετε και μια οθόνη απέναντι να δείχνει Πορτοσάλτε; Τουλάχιστον να έβλεπε ένα πανό που να έγραφε μια σπουδαία Ιδέα ή ένα μεγάλο Αγαθό… 

Να έγραφε το πανό τη λέξη "Ελευθερία", "Αγάπη" ή έστω "Δικαιοσύνη"... άντε να το δεχτώ… Την ώρα μιας παράστασης το αντικείμενο είναι αποκλειστικά η Τέχνη. Και Τέχνη, όπως έγραφε ο μεγάλος Έλλην φιλόσοφος Κ. Τσάτσος, είναι "η του ωραίου θεραπεία".

Εγώ τις απόψεις μου τις κρατάω για τους φίλους μου, για τις συνεντεύξεις, για τα άρθρα μου και για τα βίντεο που κάνω και μπορεί όποιος θέλει να τα διαβάσει ή να τα δει. Δεν τις πετάω στη μούρη του κόσμου που έρχεται να με ακούσει να τραγουδάω… Για φαντάσου να έβγαινα να τραγουδήσω και να άρχιζα να μιλάω για μάσκες, βελόνες, ψευτοπανδημίες και κρίσεις της κληματαριάς… Τί σχέση έχουν αυτά με τη μουσική; Κάθε τι έχει το χώρο και το χρόνο που είναι σωστό να εκφραστεί. Η Τέχνη μιλάει για το Αιώνιο. Δεν ασχολείται με μεμονωμένες υποθέσεις. Αυτές είναι για τα δικαστήρια.

https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fgreg.petrakos%2Fposts%2Fpfbid0wXGzRViAL3SyjdfjtJyS26hgkFBxnSTMkfs55Cue2qQkMZcUCBDGiWqwvEhxbVChl&show_text=true&width=500

Και επιτέλους. Κάποιοι έχουν δώσει τις εξετάσεις τους χρόνια τώρα.... Ο Μάλαμας όταν άρχισε η επιχείρηση κοροϊδοϊός έγραψε αυτό το μικρό, αλλά περιεκτικό σημείωμα...

Αυτοί που ξυπνάνε και κοιμούνται με τον καημό του Λιγνάδη άραγε σήκωσαν κανένα πανό ή έστω έγραψαν ένα σημείωμα για τον εθνικό βιασμό που δεχόμαστε 2μιση χρόνια τώρα; Ή μήπως φορούσαν τις μασκούλες τους στις συναυλίες πέρσι σα βιασμένοι με σύνδρομο Στοκχόλμης; Ο Λιγνάδης και ο κάθε βιαστής/παιδεραστής ανήκει στη φυλακή και αυτό είναι αδιαπραγμάτευτο. Για το βιασμένο μας έθνος όμως γαργάρα… Φύλλο δεν κουνιέται στο τουΐτερ..», έγραψε ο Γρηγόρης Πετράκος, αναρτώντας το σημείωμα του Σωκράτη Μάλαμα που ανέφερε παραπάνω. 

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.