Η πρώτη μας δουλειά συνήθως δεν έχει προοπτικές ή μέλλον. Είναι περισσότερο ένας τρόπος να υποκαταστήσουμε το χαρτζιλίκι των γονιών μας και να γνωριστούμε με τον κόσμο της εργασίας, περνώντας σιγά-σιγά στην ενηλικίωση, αλλά όλοι την αφήνουμε πίσω μας κάποια στιγμή.
Μία από τις εξαιρέσεις αποτελεί ο Callum Baker, ένας 18χρονος από το Κάρντιφ της Βρετανίας, που έκανε την πρώτη του δουλειά επικερδή επιχείρηση μέσα από την αποθήκη του πατρικού του, εκμεταλλευόμενος στο έπακρο τα social media και το online εμπόριο.
Περίπτερο - Πολυεθνική
Ο Callum ήξερε τι θέλει να κάνει πριν καν τελειώσει το λύκειο. Στα 16 του χρόνια, άρχισε να διαφημίζει το διαδικτυακό του περίπτερο μέσω του Tiktok και του Facebook, ενώ ως μέρος της προώθησης αναρτούσε βίντεο με την προετοιμασία των παραγγελιών.
Όταν το εμπόρευμά δεν χώραγε πια στα ράφια του γραφείου του, άδειασε την αποθήκη στο σπίτι των γονιών του και άρχισε να τη φορτώνει με είδη περιπτέρου, κυρίως σνακς, αναψυκτικά και γλυκίσματα, δίνοντας στην επιχείρηση την επωνυμία «Sweet Shack».
Μετατρέποντας την ίδια τη διαδικασία αποστολής ειδών σε brand, όπως πολλοί άλλοι πετυχημένοι influencers, ο Callum κατάφερε μέχρι τα 18 του χρόνια να πακετάρει συνεχώς παραγγελίες για πελάτες σε όλο τον κόσμο, κερδίζοντας περίπου 5.000 λίρες τη βδομάδα, ενώ εκτιμά ότι τα συνολικά του κέρδη ανέρχονται σε 74.000 λίρες.
Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.