Η νέα τάση με πικάντικα σνακ, όπως το Flamin' Hot Cheetos και το Sweet Heat Starburst, σαρώνει στην αγορά των ΗΠΑ και αποφέρει τεράστια κέρδη στις εταιρείες που λανσάρουν τα συγκεκριμένα προϊόντα στα ράφια των σούπερ μάρκετ.
Οι άνθρωποι της Coca-Cola μελέτησαν προσεκτικά τα τελευταία στοιχεία και αποφάσισαν να ακολουθήσουν το ρεύμα. Τι συνέβη ακριβώς;
Σήμερα (07/02), ο «βασιλιάς» των αναψυκτικών παρουσίασε στην Ατλάντα των ΗΠΑ την Coca-Cola Spiced.
Πρόκειται για την πρώτη νέα μόνιμη παραλλαγή στο χαρτοφυλάκιο της εταιρείας στη Βόρεια Αμερική εδώ και τρία χρόνια.
Η Coca-Cola Spiced και η Coca-Cola Spiced Zero Sugar θα κυκλοφορήσουν στις ΗΠΑ και στον Καναδά στις 19 Φεβρουαρίου.
Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, η Coca-Cola Spiced δεν είναι πολύ πικάντικη.
Coca-Cola: Η νέα γεύση
Η κύρια γεύση που θα αντιληφθούν οι καταναλωτές είναι μια νότα βατόμουρου. Να σημειωθεί ότι η Coca-Cola δεν θα αποκαλύψει τα μπαχαρικά που θα χρησιμοποιούνται για τη συγκεκριμένη νέα έκδοση. Άλλωστε η εταιρεία φυλάσσει προσεκτικά και ως κόρη οφθαλμού τις συνταγές της.
«Η χρήση των πικάντικων γεύσεων έχει αυξηθεί τελευταία, επειδή οι γευστικές παλέτες των καταναλωτών έχουν εξελιχθεί. Καταλάβαμε ότι αυτό θα μπορούσε να είναι μια ευκαιρία για εμάς», δήλωσε ο επικεφαλής μάρκετινγκ της Coca-Cola στη Βόρεια Αμερική, Shakir Moin, στο Associated Press σε πρόσφατη συνέντευξη.
«Μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα προϊόν με γευστικό προφίλ που είναι ενδιαφέρον, μοναδικό και θα μας φέρει κοντά στην επόμενη γενιά καταναλωτών», πρόσθεσε στη συνέχεια.
Coca-Cola: Οι πειραματισμοί
Η Coca-Cola έχει πειραματιστεί αρκετά για να ενθουσιάσει τους νεότερους καταναλωτές.
Το 2022, κυκλοφόρησε την Coca-Cola Creations, μια σειρά από οκτώ γεύσεις Coca-Cola περιορισμένης έκδοσης σε πολύχρωμα κουτιά και μπουκάλια. Επίσης, χρησιμοποιήθηκαν νότες καρύδας, φράουλας, καρπουζιού και άλλων γεύσεων στα αναψυκτικά της εταιρείας.
Επίσης, η Coca-Cola Happy Tears, που περιέχει αλάτι και μεταλλικές γεύσεις, θα πωλείται μόνο μέσω TikTok στις 17 Φεβρουαρίου στις ΗΠΑ και τη Μεγάλη Βρετανία.
Ο Moin είπε ότι η έρευνα πελατών για την Coca-Cola Creations τροφοδότησε την ανάπτυξη της Coca-Cola Spiced. «Συνήθως η Coca-Cola χρειάζεται τουλάχιστον ένα χρόνο για να αναπτυχθεί ένα νέο ρόφημα», είπε, αλλά για την Coca-Cola Spiced απαιτήθηκαν μόλις επτά εβδομάδες.
«Οι καταναλωτές κινούνται πιο γρήγορα. Η αγορά προχωρά πιο γρήγορα. Πρέπει να είμαστε πιο γρήγοροι από την ταχύτητα της αγοράς», σημείωσε χαρακτηριστικά.
Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.