Μετά την επιτυχία του Ρόναλντ Μακντόναλντ, του διάσημου κλόουν - μασκότ των ΜακΝτόναλτς, πολλές αλυσίδες φαστ φουντ υιοθέτησαν την ίδια τακτική. Η περίπτωση της Domino’s όμως ξεχωρίζει.
Το 1986, η εταιρεία λάνσαρε μία διαφημιστική καμπάνια με πρωταγωνιστή τον Νόιντ, έναν χαρακτήρα με κόκκινη στολή και αυτιά κουνελιού. Στόχος του ήταν να εμποδίσει με κάθε τρόπο την παράδοση της πίτσας στους πελάτες.
Διαβάστε περισσότερα στη Μηχανή του Χρόνου
Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.