Χιλιόμετρα «μετρούν» και επίσημα τα ηλεκτρικά λεωφορεία, τα οποία διεξάγουν τα απαραίτητα «κρας τεστ» στους δρόμους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης προτού δοθούν στην κυκλοφορία.
Όπως έγινε γνωστό από τον Alpha, περίπου 140 ηλεκτρικά λεωφορεία στην Αθήνα και 110 στη Θεσσαλονίκη, αναμένεται να ενταχθούν άμεσα στα δρομολόγια, αντικαθιστώντας τον γερασμένο και ρυπογόνο στόλο.
Τα ηλεκτρικά λεωφορεία, τόσο στην Αθήνα όσο και στη Θεσσαλονίκη, περνούν 18 ώρες στον δρόμο χωρίς επιβάτες, και θα είναι έτοιμα να καλυφθούν τις ανάλογες ανάγκες αφού συμπληρώσουν πρώτα τα 5.000 χιλιόμετρα.
Μάλιστα, 32 από τα 140 λεωφορεία βρίσκονται ήδη στους δρόμους της πόλης, πραγματοποιώντας δοκιμαστικά δρομολόγια. Ωστόσο, επειδή δεν μπορούν να μεταφέρουν ακόμη επιβάτες. χρησιμοποιούνται σάκοι με άμμο για να υπολογιστεί το βάρος.
Πότε βγαίνουν στον δρόμο τα ηλεκτρικά λεωφορεία
Την πρόβλεψη ότι θα τηρηθούν τα χρονοδιαγράμματα και τα 250 ηλεκτρικά λεωφορεία μάρκας Yutong θα βρίσκονται στους δρόμους της Αθήνας και Θεσσαλονίκης στα τέλη Απριλίου, επανέλαβε ο Χρήστος Σταϊκούρας.
Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών παραβρέθηκε στην παρουσίαση των λεωφορείων, τα οποία έχουν μήκος 12 μέτρα. Τα 140 λεωφορεία θα τεθούν στη διάθεση της ΟΣΥ (Αθήνα) και τα υπόλοιπα 110 στη διάθεση του ΟΑΣΘ (Θεσσαλονίκη).
Στη σύμβαση προβλέπεται επίσης η προμήθεια ανεξάρτητων σταθερών φορτιστών αργής φόρτισης, οι οποίοι θα τοποθετηθούν στα αμαξοστάσια της Αττικής και της Θεσσαλονίκης, καθώς και 7 κινητών μονάδων (συστημάτων συσσωρευτή – ταχυφορτιστή), με κατάλληλη διαμόρφωση και εξοπλισμό για τη φορητή εξυπηρέτηση ηλεκτρικών λεωφορείων, σε περίπτωση ανάγκης επιτόπου φόρτισης. Αυτή την περίοδο το πρώτο ηλεκτρικό λεωφορείο υποβάλλεται στις απαραίτητες τεχνικές δοκιμές, προκειμένου να γίνει άμεσα η ενσωμάτωση των υπόλοιπων στο στόλο των ΟΣΥ και ΟΑΣΘ.
Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.