Στο 42% έχει φθάσει η πρόοδος των εργασιών στον οδικό άξονα Πάτρα-Πύργος, σύμφωνα με την ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.
«Μέχρι το τέλος του 2024 αναμένεται να ξεπεράσει το 80%. Το έργο προχωράει πολύ γρήγορα και εκτιμούμε ότι η συνολική διάρκεια των εργασιών θα είναι 40 μήνες. Αυτό σημαίνει ότι μέχρι το τέλος της επόμενης χρονιάς θα έχει ολοκληρωθεί και οι ταξιδιώτες θα μπορούν να απολαύσουν τα οφέλη του», ανέφερε ο αρμόδιος Υφυπουργός για τις Υποδομές, Νίκος Ταχιάος.
Ο κ. Ταχιάος επισκέφθηκε τα τρία εργοτάξια, μαζί με την Υφυπουργό Μεταφορών, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών ξεναγήθηκε από εκπροσώπους της παραχωρησιούχου εταιρείας ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε. και των μελών ΑΒΑΞ Α.Ε., ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε. και ΤΕΡΝΑ Α.Ε της κατασκευαστικής κοινοπραξίας, οι οποίοι τους ενημέρωσαν για την εξέλιξη του έργου.
Ο άξονας Πάτρα - Πύργος έχει μήκος 74,8 χλμ., εκ των οποίων τα 13 χλμ αφορούν σε βελτιώσεις της υφιστάμενης Εθνικής Οδού, ενώ τα υπόλοιπα κατασκευάζονται σε νέα χάραξη.
Το πλάτος του οδοστρώματος θα υπερβαίνει τα 21 μέτρα, με δύο λωρίδες + ΛΕΑ ανά κατεύθυνση. Το παράπλευρο και κάθετο οδικό δίκτυο θα έχει μήκος 124 χιλιόμετρα.
Πού θα γίνουν σταθμοί διοδίων στην Πατρών - Πύργου
Θα υπάρχουν δύο μετωπικοί σταθμοί διοδίων: Στην Κάτω Αχαΐα με ζώνη χρέωσης διοδίων Μιντιλόγλι - Κυλλήνη και στα Χανάκια με ζώνη χρέωσης διοδίων Κυλλήνη - Πύργος.
Επίσης θα λειτουργούν δύο πλευρικοί σταθμοί διοδίων: Στην Κάτω Αχαΐα και στην Αμαλιάδα.
Στην τελική του ανάπτυξη ο αυτοκινητόδρομος θα περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, οκτώ ανισόπεδους κόμβους, 15 γέφυρες και 64 διαβάσεις.
Οι δύο Υφυπουργοί επισκέφθηκαν επίσης τα Καλάβρυτα, όπου συνάντησαν τον Δήμαρχο Αθανάσιο Παπαδόπουλο και συζήτησαν μαζί του για τον οδικό άξονα Πούντα- Καλάβρυτα.
Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.