Σαράντα μέτρα κάτω από την επιφάνεια της γης βρέθηκε το τηλεοπτικό συνεργείο της ΕΡΤ, που κατέγραψε την πορεία των εργασιών για τη διάνοιξη της γραμμής 4 του Μετρό.
Το κόστος του έργου αναμένεται να ξεπεράσει το 1,5 δισ. ευρώ και ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης φτάνει τους 96 μήνες.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, κατά μέσο όρο ολοκληρώνονται 10 με 12 εκσκαφές το 24ωρο.
Ποια είναι η διαδικασία; Όπως τονίστηκε στη δημόσια τηλεόραση, το μηχάνημα τρυπά τα έγκατα της γης και η ταχύτητα εκσκαφής εξαρτάται από το πόσο σκληρό έδαφος συναντά.
Στην παρούσα φάση ο μετροπόντικας βρίσκεται κάτω από το κτίριο της ΕΡΤ, στην λεωφόρο Κατεχάκη.
Γραμμή 4: Τι λένε οι εργαζόμενοι
«Πολλές παράμετροι που πρέπει να κοιτάμε συνέχεια και για την επιφάνεια να μην υπάρξει κάποιο πρόβλημα και με το μηχάνημα για να μην προκαλέσουμε κάποια ζημιά σοβαρή», είπε ο Αναστάσιος Λαμπρινός, ένας από τους πιλότους του μετροπόντικα.
«Επειδή εμείς περνάμε από παλαιοκοίτες ποταμών, είμαστε σε μία περιοχή στην οποία καταλήγανε στα παλιά χρόνια διάφορα ποτάμια – το υλικό που συναντάμε είναι ποικίλο», τόνισε στην κάμερα της ΕΡΤ ο μηχανικός βάρδιας, Γιώργος Ιωάννου.
Να σημειωθεί ότι ο μετροπόντικας «Αθηνά» θα φτάσει μέχρι το φρέαρ του σταθμού Ευαγγελισμός, όπου θα συναντήσει τον δεύτερο μετροπόντικα, τη «Νίκη».
Όπως αποκαλύφθηκε στο ρεπορτάζ της ΕΡΤ, στο εργοτάξιο υπάρχει ειδικός χώρος που λειτουργεί ως εστιατόριο, θάλαμος διαφυγής σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, ενώ έχουν στηθεί τέσσερα φαρμακεία.
«Το δεύτερο μηχάνημα συναρμολογείται στο Άλσος Βεΐκου στο αντίστοιχο φρέαρ εκκίνησης, θα διανύσει σήραγγα 7,2 χιλιομέτρων και θα κατασκευάσει και θα συναντηθεί με αυτό το μηχάνημα πάλι στον Ευαγγελισμό», υπογράμμισε ο τεχνικός διευθυντής του τομέα Β’ της Άβαξ, Νίκος Σπυριδωνάκος.
Δείτε το βίντεο του ΑΠΕ-ΜΠΕ:
Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.