Είναι πλέον συνηθισμένη εικόνα: Μια οποιαδήποτε καθημερινή στο κέντρο της Αθήνας, το μετρό γεμάτο από τουρίστες που σέρνουν τις βαριές βαλίτσες τους απηυδισμένοι από το ταξίδι και εργαζόμενους που βιάζονται να προλάβουν το επόμενο ραντεβού.
Πάνω από τη γη, στους κεντρικούς δρόμους της πόλης, αρκετοί από αυτούς θα αναζητήσουν ταξί, για το επόμενο τους προορισμό. Ποιος θα είναι ο τυχερός; Γιατί η εύρεση ταξί στο κέντρο της Αθήνας, ακόμα και σε ώρες που δεν θεωρούνται «αιχμής», γίνεται ολοένα και πιο δύσκολη; Ρωτήσαμε τη FREENOW, την εταιρεία που έχει μια ιδιαίτερα ισχυρή παρουσία στις μεταφορές εντός του λεκανοπεδίου και όχι μόνο. Οι επίσημες απαντήσεις της εταιρείας, ενδεχομένως να λύσουν αρκετές απορίες.
Ένας οδηγός οχήματος της Freenow που με εξυπηρέτησε - ύστερα από πολλές προσπάθειες για να βρω διαθέσιμο ταξί - στο κέντρο της Αθήνας, μου είπε, ενώ το smartphone του «χτύπαγε» συνεχώς κλήσεις για ταξί, «τον Ιούλιο και τον Αύγουστο τέλος το ταξί για τους Έλληνες, ειδικά για αυτούς που μας σταματάνε στο δρόμο». Πώς νιώθετε διαβάζοντας αυτή την πρόταση;
FREENOW: «Aναμενόμενο - διπλάσια ζήτηση με τον ίδιο αριθμό ταξί στην πόλη, με πολλά από αυτά να καλύπτουν λιμάνια και αεροδρόμιο. Όπως κάθε καλοκαίρι, εμείς σαν FREENOW έχουμε προετοιμαστεί για να εξυπηρετούμε τον μέγιστο αριθμό κλήσεων τόσο τουριστών όσο και ντόπιων, κρατώντας υψηλα τα service levels μας.
Έτσι συνεχίζουμε να διευρύνουμε το δίκτυό μας, έχοντας πλέον ξεπεράσει τους 9.000 οδηγούς - ο μεγαλύτερος στόλος της πόλης. Ειδικά φέτος, όλα τα δεδομένα δείχνουν πως θα είναι μια χρονιά ρεκόρ, καθώς καταρρίπτουμε σχεδόν καθημερινά ιστορικές επιδόσεις.
Η FREENOW παραμένει, από την πρώτη ημέρα λειτουργίας της στην Ελλάδα, πιστή στον κλάδο του ταξί και πλάι στους επαγγελματίες οδηγούς ταξί. Καλούμε όλες τις άμεσα ενδιαφερόμενες πλευρές να εργαστούμε προς μια κοινή κατεύθυνση εκσυγχρονισμού του θεσμικού πλαισίου, προκειμένου το ταξί να γίνει περισσότερο ανταγωνιστικό ως υπηρεσία, περισσότερο κερδοφόρο για τους οδηγούς και ποιοτικότερο μέσο μεταφοράς για τους επιβάτες.
Σύμφωνα με ανάλυση της ΕΤΕ, το 2024 αναμένουμε τουλάχιστον 35 εκατομμύρια τουρίστες, οι περισσότεροι εκ των οποίων θα περάσουν κάποιες λίγες έστω, μέρες στην Αθήνα. Πρακτικά, τι σημαίνει αυτό για την επιβάρυνση του δικτύου της Freenow;
«Παράλληλα με τη διεύρυνση του στόλου μας έχουμε λανσάρει σημαντικές καινοτομίες για να εξασφαλίζουμε τοπ επίπεδα εξυπηρέτησης και το καλοκαίρι. Μία από τις καινοτομίες είναι το πρόγραμμα πιστότητας που διασφαλίζει σημαντικά πλεονεκτήματα στους οδηγούς που επιλέγουν να συνεργάζονται μαζί μας, εξυπηρετώντας τις κλήσεις που δέχονται από την πλατφόρμα.
Επιπλέον, συνεχίζουμε όπως κάθε καλοκαίρι τα bonus για τους οδηγούς, εξασφαλίζοντας έτσι το υψηλότερο ποσοστό αποδοχής διαδρομών. Μόνο πέρσι, εξυπηρετήσαμε περισσότερες από 500.000 διαδρομές διεθνών χρηστών μας που ήρθαν για διακοπές στη χώρα μας, τους μήνες του καλοκαιριού. Φέτος, προσφέρουμε επιπλέον λύσεις προσαρμοσμένες ώστε να καλύψουν τις ποικίλες ανάγκες των επιβατών μας.
Είτε πρόκειται για μεταφορά αποσκευών με large trunk είτε για αμεσότερη εξυπηρέτηση κατά τις ώρες αιχμής με priority ταξί, η FREENOW δεσμεύεται να παρέχει ποιοτικές υπηρεσίες όλους τους μήνες του χρόνου».
Διαβάστε επίσης: Καταγγελία για οδηγούς ταξί: Ζήτησαν από τουρίστες 350 ευρώ για το Πειραιά - Παγκράτι
Επιπλέον, μέσα σε αυτή την έκρηξη του τουρισμού, φέτος θα έχουμε ένα καλοκαίρι με τουλάχιστον 30 πολιτιστικα events ανά την Αττική. Αυτό σημαίνει ότι θα είναι άθλος το να βρούμε ένα διαθέσιμο Freenow στο τέλος μιας συναυλίας;
«Όχι, δε θα είναι και έχουμε φροντίσει για αυτό. Προσφέρουμε σημαντικά πλεονεκτήματα στους συνεργάτες οδηγούς για να εξυπηρετούν FREENOW διαδρομές και παράλληλα έχουμε προχωρήσει και σε άλλες σημαντικές καινοτομίες. Εισάγαμε νέες υπηρεσίες, βοηθώντας τους επιβάτες να επιλέξουν εκείνο που εξυπηρετεί καλύτερα την ανάγκη τους.
Συγκεκριμένα, τo ‘Priority ταξί’ είναι η νέα πρόταση της FREENOW για τις ώρες αιχμής. Μέσω του συγκεκριμένου στόλου, οι χρήστες αυξάνουν σημαντικά την πιθανότητα να βρουν ταξί τις ώρες που υπάρχει υψηλή ζήτηση και να φτάσουν έγκαιρα στον προορισμό τους.
Επιπρόσθετα, οι χρήστες μπορούν να καλέσουν ταξί επιλέγοντας από τους διαθέσιμους στόλους σε πραγματικό χρόνο, αλλά και με δυνατότητα προκράτησης της διαδρομής έως και τέσσερεις ημέρες νωρίτερα. Το μέλλον πρέπει να έχει λιγότερα ιδιωτικά οχήματα στην πόλη, και εμείς επενδύουμε συστηματικά προς αυτή την κατεύθυνση.
Αυτό που χρειάζεται είναι να βοηθήσουμε τους οδηγούς ταξί να κάνουν το ψηφιακό άλμα, να χρησιμοποιούν εφαρμογές, ώστε να αυξήσουν την αποδοτικότητα των οχημάτων τους μέσα στη μέρα, κάνοντας περισσότερες διαδρομές».
Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.