Μενού
Flyover Θεσσαλονίκης
Flyover Θεσσαλονίκης | Youtube
  • Α-
  • Α+

Την υποστήριξή της στο έργο του Flyover εκφράζει, με ανακοίνωσή της η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης.

«H ΕΞΘ έχοντας πλήρη ενημέρωση από τον Αντιπεριφερειάρχη Υποδομών, Δικτύων της ΠΚΜ κ. Πάρι Μπίλλια για τις ωφέλειες που θα έχει η πόλη από το έργο του Flyover, το υποστηρίζει γνωρίζοντας ότι επαγγελματικά θα πληγούμε σοβαρά το μεσοπρόθεσμο διάστημα λόγω της πίεσης του κυκλοφοριακού, αλλά με την αποπεράτωση του θα αναπνεύσει το κέντρο της πόλης με ό,τι αυτό συνεπάγεται» σημειώνει η ΕΞΘ.

«Η μοναδική μας επιφύλαξη είναι να μην ξαναζήσουμε στην τήρηση του χρονοδιαγράμματος αλλά και στη χρηματοδότηση, το σχεδόν εικοσάχρονο ανέκδοτο με το μετρό, στο οποίο οι ευθύνες της πόλης ήταν πολύ μικρές μπροστά σε αυτές του κράτους», προσθέτει. 

«Η Θεσσαλονίκη σπάνια έχει την ευκαιρία να παίρνει έργα υποδομών, γιατί δυστυχώς δεν διεκδικούν οι εκλεγμένοι εκπρόσωποι της αυτά που ποσοστιαία θα έπρεπε να της αναλογούν. Είναι λοιπόν υποχρεωμένη, όταν της προσφέρουν ένα έργο να μην απεμπολεί την ευκαιρία» καταλήγει η ΕΞΘ.

Η ιδέα πίσω από το «Flyover»

Το Flyover θα αποτελεί επίσημα τη νέα Ανατολική Περιφερειακή Οδό της συμπρωτεύουσας και η ιδέα πίσω από την κατασκευή του είναι απλή.

Η κυκλοφοριακή συμφόρηση εντός της Θεσσαλονίκης επιβαρύνεται από όσους οδηγούς χρησιμοποιούν τις οδικές αρτηρίες του κέντρου και την εσωτερική περιφερειακή οδό για να πάνε από το νότιο στο βόρειο κομμάτι της, αλλά και από όσους κατευθύνονται από και προς τη Χαλκιδική και το αεροδρόμιο, ερχόμενοι από τα δυτικά.

Το έργο θα περιλαμβάνει την κατασκευή Υπερυψωμένης Ταχείας Λεωφόρου, μήκους 4 χλμ σε συνεχή γέφυρα, 9 ανισόπεδους κόμβους, 10 νέες γέφυρες και 3 νέες σήραγγες

Το Flyover θα περνάει πάνω από την εσωτερική περιφερειακή οδό, δίπλα από το δάσος του Σέιχ Σου και με θέα τον Θερμαϊκό Κόλπο. Ξεκινώντας από τον κόμβο Κ5, ένα υπέργειο τμήμα της υπερυψωμένης ταχείας λεωφόρου, μήκους 650 μέτρων, και ύψους 7 μέτρων, θα εκτείνεται ακριβώς πάνω από την υπάρχουσα περιφερειακή.

Ο δρόμος θα συνεχίζεται στο ίδιο ύψος, παράλληλα από την περιφερειακή οδό προς την πλευρά του Σέιχ Σου, μέχρι να φτάσει στο επόμενο υπέργειο τμήμα πάνω από την περιφερειακή, που θα δημιουργηθεί από τον κόμβο Κ9 με κατεύθυνση τον κόμβο Κ10, στο ύψος της Μαλακοπής και για άλλα 550 μέτρα.

Σε όλη αυτή τη διαδρομή, η λεωφόρος συνολικού μήκους 4 χιλιομέτρων, θα διαθέτει δύο λωρίδες ανά ρεύμα κυκλοφορίας και μία μεσαία νησίδα.

Επιπλέον σε όλο το μήκος της υπάρχουσας εσωτερικής περιφερειακής από τον κόμβο Κ5 μέχρι τον κόμβο Κ10 θα αυξηθούν οι λωρίδες κυκλοφορίας από δύο σε τρεις ανά κατεύθυνση ενώ θα δημιουργηθεί και λωρίδα έκτακτης ανάγκης.

Τα οφέλη του «Flyover»

Όπως αναφέρθηκε, το κύριο πρόβλημα που θα επιλύσει το Flyover θα είναι αυτό της κυκλοφοριακής συμφόρησης, ενώ θα ανακουφίσει την τοπική κοινωνία με τέσσερις τρόπους:

  • Θα αυξήσει την κυκλοφοριακή ικανότητα
  • Θα βελτιώσει θεαματικά την οδική ασφάλεια
  • Δεν θα επιβαρύνει το περιβάλλον
  • Θα δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας

Σε αυτά συνέτεινε και ο αντιπεριφερειάρχης υποδομών της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Πάρις Μπίλιας, μιλώντας στην ΕΡΤ. Ειδικότερα, δήλωσε πως αν και η Αρχή ήταν επιφυλακτική όταν είχε κατατεθεί πρώτη φορά πρόταση για το έργο της Εξωτερικής Περιφερειακής Οδού στη Θεσσαλονίκη, οι συνθήκες πλέον έχουν ωριμάσει για τη διεξαγωγή του έργου.

«Το Flyover επιλέχθηκε γιατί ήταν η βέλτιστη λύση από πλευράς κόστους, από πλευράς χρόνου κατασκευής, από πλευράς περιβαλλοντικών επιπτώσεων και κυκλοφοριακών δεδομένων», τόνισε για τα προτερήματα του έργου.

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.