Μορφή χιονοστιβάδας έχουν λάβει οι καταγγελίες για κέντρο αισθητικής στην Ερμού. Γυναίκες καταγγέλλουν πως έπεσαν θύματα απάτης από το κέντρο που βρίσκεται στην «καρδιά» της Αθήνας.
Σύμφωνα με καταγγελία πελάτισσας που εξαπατήθηκε, το εν λόγω κέντρο αισθητικής σε βάζει να προπληρώσεις το πρόγραμμα για το οποίο ενδιαφέρεσαι και στη συνέχεια δεν σε εξυπηρετεί, ενώ αρνείται να σου επιστρέψει τα χρήματά σου.
Το συγκεκριμένο ινστιτούτο, μέσα σε έναν χρόνο ανοίγει και κλείνει συνεχώς ρίχνοντας φέσια σε ανυποψίαστους πελάτες. Η ίδια επιχείρηση έχει απασχολήσει στο παρελθόν για τον ίδιο λόγο.
Πώς «ψαρεύουν» πελάτες
Σύμφωνα με το MEGA, το συγκεκριμένο κέντρο διαφημίζει δελεαστικές προσφορές στα social media (Instagram, Facebook), επαναλαμβανόμενες τηλεφωνικές κλήσεις και κράχτες στο δρόμο.
Το συγκεκριμένο κέντρο αισθητικής ζητά προπληρωμή και μόλις πάρουν τα χρήματα επικαλούμενοι τεχνικά ζητήματα... εξαφανίζονται από τους πελάτες, σβήνουν λογαριασμούς στα social media ενώ αλλάζουν και επωνυμία.
Τον Ιούνιο του 2023, στην ίδια διεύθυνση στην Ερμού (Αθήνα) επιβλήθηκε πρόστιμο ύψους 310.000 ευρώ από την Γενική Γραμματεία Εμπορίου του υπουργείου Ανάπτυξης. Όπως αναφέρει το MEGA, τότε το κέντρο αισθητικής είχε την επωνυμία «Cosmedical» και το πρόστιμο επιβλήθηκε για παραπλανητικές και επιθετικές εμπορικές πρακτικές.
«Πήγα για λέιζερ και έβγαλα φουσκάλες»
Η κ. Ελένη μίλησε στο MEGA την περιπέτειά της. «Εγώ αναζητούσα να κάνω αποτρίχωση με λέιζερ. Μου πετάχτηκε μια διαφήμιση από το εν λόγω κέντρο, παρουσιαζόταν ως δερματολογικό ιατρείο. Τους έστειλα την φόρμα από τα social media, με πήραν κατευθείαν τηλέφωνο. Η προσφορά ήταν πολύ δελεαστική. Ήταν 199 ευρώ για 4 θεραπείες σε όλο το σώμα και 4 πρόσωπο που χρειάζεται. Δελεάστηκα από αυτό και είπα να πάω» είπε.
«Πήγα, εξ όψεως το "ιατρείο" ήταν ωραίο, προπλήρωσα την θεραπεία και υπέγραψα και ένα χαρτί. Το ψυλλιάστηκα αλλά όταν πήγα εκεί το είδα ως φυσιολογικό, είδα εργαζομένους με ρόμπες, δεν είδα φυσικά γιατρό. Όταν έκανα το λέιζερ ένιωθα να καιγόμουν και είχα βγάλει φουσκάλες. Το είπα και μου έδωσε μια κρέμα "για να περάσει". Την επόμενη μέρα ούτε παντελόνι δεν μπορούσα να βάλω. Δεν είχα ξανά κάνει λέιζερ και το θεώρησα φυσιολογικό», συμπλήρωσε.
Και συνέχισε: «Μου είχαν κλείσει ήδη το επαναληπτικό. Και την ίδια μέρα που ήταν να κάνω την θεραπεία, μου έστειλαν ένα sms και μου είπαν ότι το ραντεβού μου ακυρώνεται για ένα πολύ σημαντικό πρόβλημα. Είναι μια επαναλαμβανομένη πρακτική. Προσπαθώ να διεκδικήσω τα χρήματά μου πίσω, γιατί ευτυχώς πλήρωσα με κάρτα και έχω κάνει αμφισβήτηση πληρωμής της συναλλαγής. Πιστεύω ότι πρέπει να παρέμβει εισαγγελέας».
Ο πλαστικός χειρουργός κ. Λύρας τόνισε πως, «δεν την είδε γιατρός άρα θεωρείται συνευθύνη. Το λέιζερ είναι διαδικασία ιατρική. Ο γιατρός προσδιορίζει την ένταση της δέσμης και ενημερώνει για την διαδικασία».
«Έκανα θεραπεία κυτταρίτιδας και γέμισαν μελανιές τα πόδια μου»
Η κ. Ουρανία κατήγγειλε στο MEGA ότι έκανε μεσοθεραπεία αξίας 420 ευρώ για την κυτταρίτιδα και μελάνιασε το πόδι της. «Με έπαιρναν συνεχώς τηλέφωνο και μου έλεγαν ότι έχω κερδίσει μια θεραπεία δωρεάν για πρόσωπο ή σώμα. Ενώ στην αρχή είχα αρνηθεί να πάω, μια μέρα που ήμουν κοντά στον χώρο τους είπα να πάω. Μίλησα με μια υπεύθυνη και αποφάσισα να κάνω μια θεραπεία σώματος. Αυτές ήταν 4 ή », είπε αρχικά.
«Την πρώτη συνεδρία την έκανα την ίδια μέρα και δεν είχε καλό αποτέλεσμα. Γέμισαν μελανιές τα πόδια μου, και οι μελανιές ήταν τρομακτικές. Με είδε υποτιθέμενη ιατρός, δεν γνωρίζω τι ήταν. Με πίεζαν να πληρώσω εκείνη τη στιγμή. Την δεύτερη φορά δεν τους βρήκα. Πήγαν στον χώρο τους και ήταν κλειστό. Δεν είχαν καμία ενημέρωση» σύμφωνα με την καταγγέλλουσα.
Ο κ. Λύρας προσέθεσε πως, «Αυτές τις θεραπείες δεν τις παρέχουν επιστήμονες».
Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.