Ανακοίνωση σχετικά με τα δρομολόγια στο σιδηροδρομικό δίκτυο έκανε η εταιρεία, που ελέγχει τους συρμούς, η Hellenic Train όπου και γνωστοποίησε ότι αύριο, Μεγάλη Παρασκευή (14/4) θα ξεκινήσουν νέες διαδρομές, οι οποίες και δεν είχαν πραγματοποιηθεί μέχρι στιγμής λόγω των μαζικών προβλημάτων που είχαν εμφανιστεί στις σήραγγες του δικτύου και μεταξύ αυτών στην «Κακιά Σκάλα». Ειδικότερα, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία τα νέα δρομολόγια είναι στη διαδρομή Αθήνα - Μέγαρα - Κιάτο - Αθήνα. Υπενθυμίζεται ότι ακόμη δεν έχει δοθεί το χρονικό πλαίσιο για την επανεκίννηση του δρομολογίου Αθήνα - Κιάτο - Αίγιο, όπου και έχουν παρατηρηθεί αρκετά προβλήματα.
Η ανακοίνωση:
«Η Hellenic Train ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι, από τη Μ. Παρασκευή 14 Απριλίου 2023, εντάσσονται επιπλέον δρομολόγια στον Προαστιακό Σιδηρόδρομο της Αθήνας και συγκεκριμένα στις διαδρομές Αθήνα-Μέγαρα-Αθήνα και Αθήνα-Κιάτο-Αθήνα.
Ειδικότερα, από 14.04.2023 τα δρομολόγια του Προαστιακού από και προς το Κιάτο και Μέγαρα θα κυκλοφορούν ως εξής:
Στη διαδρομή Αθήνα – Μέγαρα – Αθήνα:
- Από Αθήνα: 06.35, 08.35, …, 20.35 (ζυγές ώρες, XX:35’)
- Από Μέγαρα: :07.29, 09.31, 11.31, …, (μονές ώρες, XX:31΄ πλην της πρώτης)
Στη διαδρομή Αθήνα – Κιάτο – Αθήνα:
- Από Αθήνα: 05.35, 07.35, …, 21.35 (μονές ώρες, XX:35΄)
- Από Κιάτο: 05.29, 07.31, 09.31, …, 21.31 (μονές ώρες, .XX:31΄ πλην της πρώτης)
Διευκρινίζεται ότι, λόγω της εφαρμογής των νέων δρομολογίων, από τη Μ. Παρασκευή 14.04.2023 αντικαθίστανται τα δρομολόγια στο τμήμα Πειραιάς – Μαγούλα, με τα παραπάνω. Σημειώνεται ότι, για τους επιβάτες από και προς το Κιάτο και Κόρινθο και για την καλύτερη εξυπηρέτηση τους, υπάρχει και η λεωφορειακή σύνδεση με το σταθμό των Μεγάρων, (λεωφορειακή γραμμή στο τμήμα Μέγαρα – Κιάτο και ενδιάμεσους σταθμούς, εκτός Ζευγολατιού. Για τα λεωφορεία είναι απαραίτητη η κράτηση θέσεων, συμπεριλαμβανομένων των κατόχων καρτών απεριορίστων διαδρομών. Η Hellenic Train με νεότερες ανακοινώσεις θα ενημερώνει για τα δρομολόγια που θα προστίθενται σταδιακά στο πρόγραμμα κυκλοφορίας».
Γιατί δεν είχαν ξεκινήσει τόσο καιρό;
Το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, το οποίο κόστισε τη ζωή σε 57 ανθρώπους, άνοιξε τη συζήτηση για τις συνθήκες ασφαλείας που επικρατούσαν επί σειρά ετών στον ελληνικό σιδηρόδρομο. Μετά και τις τραγελαφικές εικόνες που καταγράφηκαν στη σιδηροδρομική γραμμή της Αιτωλοακαρνανίας, όπου οι ράγες των τρένων είχαν μετατραπεί σε βάσεις για... μελίσσια, εικόνες εγκατάλειψης του σιδηροδρόμου γίνονται ανιτληπτές και στην Κακιά Σκάλα, όπου σε «αυτοψία» που έγινε στο κέντρο τηλεδιοίκησης παρατηρήθηκαν, μεταξύ άλλων, σπασμένα μηχανήματα, κομμένα καλώδια και έλλειψη πυρασφάλειας.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Alpha και της εκπομπής «TLive», το κτήριο που θα λειτουργούσε ως κέντρο ελέγχου της τηλεδιοίκησης, το οποίο έργο έχει «χρυσοπληρωθεί» έχει αφεθεί κυριολεκτικά στη... μοίρα του. Οι εικόνες, που καταγράφονται από τα μέτρα ασφαλείας στο σημείο, θυμίζουν «ανέκδοτο» καθώς οι αρμόδιοι υπάλληλοι του ΟΣΕ έχουν κλείσει την πόρτα για το κέντρο ελέγχου με δύο μικρές πέτρες. Αποκαλυπτικές είναι και τα όσα καταγράφονται εντός του κτηρίου, καθώς έχουν «ξηλωθεί» όλα τα μηχανήματα και υπάρχουν μόνο οι βίδες και τα παξιμάδια.
Αξιο αναφοράς είναι ότι τα μηχανήματα είναι αρκετά κοστοβόρα, καθώς διασφαλίζουν την ασφάλεια του σιδηροδρομικού δικτύου και έχουν αγοραστεί από επιδοτήσεις των Ελλήνων και των Ευρωπαίων πολιτών. Οι αδίστακτοι, που «ξήλωσαν» τα μηχανήματα, δε φαίνεται να αποθαρρύνθηκαν ούτε από τις πινακίδες προειδοποίησης που υπήρχαν πάνω από αυτά, τα οποία και ανέφεραν ότι υπάρχει κίνδυνος ηλεκτροπληξίας. Η γεννήτρια, η οποία τροφοδοτούσε μέχρι και πριν από λίγα χρόνια όλο το σύστημα τηλεδιοίκησης, δε λειτουργεί επίσης.
Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.