Νέα στοιχεία για τον προφυλακισμένο σταθμάρχη που ενεπλάκη στην τραγωδία στα Τέμπη έρχονται στο φως της δημοσιότητας, καθώς, σύμφωνα με πληροφορίες του αστυνομικού συντάκτη των «Νέων» και του «Βήματος», Βασίλη Λαμπρόπουλου, ο προφυλακισμένος επιθεωρητής ανέφερε στην απολογία του ότι ο 59χρονος τα προηγούμενα βράδια που είχε βάρδια είχε κάνει κανονικά αυτόματη χάραξη πορείας των συρμών, από το τοπικό δίκτυο τηλεδιοίκησης στη Λάρισα.
Αντίθετα, σύμφωνα με την εκπομπή Live News του Mega, ο ίδιος ο σταθμάρχης στην απολογία του έχει πει ότι οι γνώσεις του για τον τοπικό πίνακα περιορίζονται στο να αλλάζει χειροκίνητα τα κλειδιά, προβαίνοντας κατά αυτόν τον τρόπο στη χάραξη πορείας των συρμών. Το ερώτημα που προκύπτει είναι, αν ο 59χρνος ήξερε τελικά να κάνει αυτόματη χάραξη, γιατί δεν το έκανε το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου και γιατί το απέκρυψε από την απολογία του. Αίσθηση επίσης έχει προκαλέσει η παραδοχή ότι τον Αύγουστο του 2017 είχε συμβεί παρόμοιο περιστατικό με συρμούς λόγω κακού γυρίσματος του κλειδιού 118 στη Λάρισα.
Το πρωί της Δευτέρας (3/4), σε ιδιαίτερα φορτισμένο κλίμα πραγματοποιήθηκε η επανέναρξη των δρομολογίων των τρένων στον σιδηροδρομικό άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη από τη Hellenic Train. κλίμα ήταν από την αρχή ιδιαίτερο για τους εργαζόμενους, ενώ συγκλονιστική ήταν στιγμή που η αμαξοστοιχία πέρασε από το σημείο που το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου οδήγησε 57 άτομα στον θάνατο. Ηταν το πρώτο τρένο που περνάει από το σημείο 32 μέρες μετά. Μάλιστα ο μηχανοδηγός την ώρα της διέλευσης ανακοίνωσε ότι «τώρα περνάμε από το σημείο της τραγωδίας».
Νωρίτερα, στο πρώτο πρωινό δρομολόγιο της αμαξοστοιχίας 882, που αναχώρησε από το σταθμό Λαρίσης στις 08:28 για την Καλαμπάκα, ανάμεσα στους επιβάτες ήταν και ο υπουργός Επικρατείας, αρμόδιος για θέματα Υποδομών και Μεταφορών, Γιώργος Γεραπετρίτης, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Παναγιώτης Τερεζάκης και στελέχη της Hellenic train θέλοντας να δώσουν το μήνυμα ότι οι μετακινήσεις είναι ασφαλείς.
Ο υπουργός Επικρατείας ταξίδεψε μέχρι την Οινόη, λόγω του ότι θα πρέπει να επιστρέψει στην Αθήνα για να ταξιδεύσει στη Γαλλία, όπου με πρωτοβουλία και του πρωθυπουργού, θα έχει συνεργασία με τους γαλλικούς σιδηροδρόμους και το γαλλικό Υπουργείο Μεταφορών. Εμφανώς συγκινημένος, με δάκρυα στα μάτια, ήταν ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Παναγιώτης Τερεζάκης ξεκινώντας η αμαξοστοιχία το δρομολόγιο για Καλαμπάκα.
Ο Παναγιώτης Τερεζάκης και τα στελέχη της Hellenic train αποβιβάστηκαν στο Λιανοκλάδι, όπου και περίμεναν την αμαξοστοιχία IC για να συνεχίσουν το ταξίδι μέχρι και τη Θεσσαλονίκη. Η συγκεκριμένη αμαξοστοιχία προς Καλαμπάκα μεταφέρει 200 επιβάτες. Το δεύτερο δρομολόγιο της αμαξοστοιχίας IC52 Αθήνα - Θεσσαλονίκη ξεκίνησε στις 10:28, ενώ από Θεσσαλονίκη η αμαξοστοιχία IC55 αναχώρησε 10:08. Έχουν κοπεί 85 εισιτήρια και υπολογίζεται πως θα κάνει περίπου 5,5 ώρες (από 4), λόγω της μειωμένης ταχύτητας.
Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.