Σάλο προκάλεσε νωρίτερα, σήμερα, το πόρισμα που εξέδωσε η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) σχετικά με τους σταθμάρχες, στο οποίο και φάνηκε ότι ένα από τα βασικά πρόσωπα της τραγωδίας στα Τέμπη, ο 59χρονος σταθμάρχης Λάρισας, δεν είχε λάβει την κατάλληλη εκπαίδευση και πόσω μάλλον την ανάλογη εκπαίδευση για έναν τόσο σημαντικό σταθμό όπως αυτού της Λάρισας. Ωστόσο, πέρα από την ελλιπή εκπαίδευση, στο «φως» έρχονται και κενά στις θέσεις των σταθμαρχών παρατηρήθηκαν και σε άλλους σταθμούς του δικτύου.
Ο λόγος, σύμφωνα με πληροφορίες του Open, για σταθμό στη Θεσσαλονίκη, όπου οι ελλείψεις έφεραν κατάργηση της βραδινής βάρδιας, αλλά και ρύθμιση της κυκλοφορίας από ένα και μόνο άτομο. Το έγγραφο, που αποδεικνύει τις σχετικές ελλείψεις, προέρχεται από το Τμήμα Επιθεώρησης της Θεσσαλονίκης και της Διεύθυνσης Μακεδονίας. Στο έγγραφο αναφέρεται ότι στις 30 Ιουνίου του 2022 θα υπάρξει κατάργηση της βραδινής βάρδιας και θα υπάρχουν μόνο δύο σταθμάρχες στον σταθμό, λόγω υποστελέχωσης.
Η πρώτη βάρδια, σύμφωνα με το Open, ήταν προγραμματισμένη από τις 05:00 το πρωί μέχρι και τις 14:00 το μεσημέρι, δηλαδή 9 ώρες, ενώ η δεύτερη βάρδια ήταν προγραμματισμένη από τις 13:30 μέχρι και τις 22:30 το βράδυ. Με το σχετικό πρόγραμμα που, όπως προαναφέρθηκε, διαμορφώθηκε λόγω υποστελέχωσης του ΟΣΕ αποδεικνύεται ότι καταργείται μία κομβική βάρδια, η βραδινή. Στο ίδιο έγγραφο αποκαλύπτεται ότι η ρύθμιση της κυκλοφορίας θα γινόταν από τον σταθμό ΤΧ1 σε συνεννόηση με την Αθήνα.
Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.