Μενού
OASA - Leoforeio
Λεωφορείο του ΟΑΣΑ | Eurokinissi
  • Α-
  • Α+

Το περιστατικό της περασμένης Παρασκευής (10/3) με την πτώση της οροφής του λεωφορείου στα κεφάλια των επιβατών σε περιοχή της Αθήνας άνοιξε μία νέα συζήτηση στον δημόσιο διάλογο σχετικά με τις συνθήκες που επικρατούν στα μέσα μεταφοράς και πιο συγκεκριμένα στον ΟΑΣΑ. Πολίτες, που χρησιμοποιούν σε καθημερινή βάση τα μέσα, καταγγέλλουν ότι αρκετά από τα λεωφορεία είναι έτοιμα να χωριστούν στη μέση, αλλά και ότι είναι αρκετά παλιά για να κυκλοφορούν στους δρόμους της πρωτεύουσας

Οι εικόνες είναι αποκαλυπτικές, ενώ ολοένα και περισσότερες είναι και οι καταγγελίες των επιβατών για την καθυστέρηση των δρομολογίων. Αλλοι πολίτες αναφέρουν ότι, παρά τα όποια προβλήματα που ενδεχομένως υπάρχουν, οι οδηγοί προσπαθούν πάντα για το καλύτερο. «Ενα μεγάλο πρόβλημα είναι η θέρμανση χειμώνα, καλοκαίρι», συμπληρώνει άλλος επιβάτης. Αρκετά λεωφορεία, τα οποία βρίσκονται στους δρόμους παραπάνω από 25 χρόνια και με αρκετά χιλιόμετρα, μπάζουν, σύμφωνα με το «Open», από παντού. Μάλιστα, αρκετοί από τους οδηγούς προσπαθούν να τα επισκευάσουν από μόνοι τους.

Ενδεικτικές είναι και οι ελλείψεις πριν από την έναρξη ή κατά τη διάρκεια των δρομολογίων, όπου οι οδηγοί σταματούν σε πρατήρια καυσίμων, για να «γεμίζουν» το ντεπόζιτο του μέσου. Αξιο αναφοράς είναι ότι σε καθημερινή βάση στο λεκανοπέδιο της Αττικής είναι προγραμματισμένα 1.100 λεωφορεία του ΟΣΥ και 200 λεωφορεία των ΚΤΕΛ. Οι συνθήκες εντός των μέσων μεταφορών δυσκολεύουν αρκετά όταν ξεκινούν οι πρώτες βροχές, καθώς οι επιβάτες καταγγέλλουν ότι σταγόνες της βροχής πέφτει στους ώμους τους.

Σύμφωνα με τον Φώτη Νικολακόπουλο, μέλος διοικητικού συμβουλίου συνδικάτου εργαζομένων ΟΑΣΑ, ο μέσος όρος των οχημάτων που διαθέτει ο ΟΣΥ είναι στα 17 έτη. Οπως αναφέρει, το γεγονός ότι ένα λεωφορείο μπορεί να είναι παλιό δε μεταφράζεται ότι είναι και επικίνδυνο αν υπάρχει συντήρηση. «Και εμάς το τεχνικό τμήμα πραγματοποιούν προληπτικούς ελέγχους, που προβλέπονται και πολλές φορές πριν από τη στιγμή που προβλέπονται. Γενικώς, προσπαθούν οι τεχνικοί τα οχήματα να είναι ασφαλή», συμπλήρωσε σχετικά ο κ. Νικολακόπουλος.

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.