Μενού
tempi-simeio-sygkrousis
Τέμπη | Eurokinissi
  • Α-
  • Α+

Δεν έχουν τέλος οι αποκαλύψεις σχετικά με τα όσα διαδραματίστηκαν την 1η Μαρτίου στη σιδηροδρομική γραμμή Αθήνα -Θεσσαλονίκη αλλά και με το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας. Σύμφωνα με πληροφορίες της τηλεόρασης του ΣΚΑΪ που έκανε αυτοψία στο σημείο προκύπτει ότι υπήρχαν άδειες πυροσβεστικές φωλιές, ανύπαρκτος φωτισμός και ανιχνευτές πυρκαγιάς, λίγες εκατοντάδες μέτρα από το σημείο του τραγικού δυστυχήματος.

Χαρακτηριστικό είναι πως αν συμβεί ένα ατύχημα στο τούνελ μήκους 5 χιλιομέτρων, το έργο των διασωστών θα είναι τρομερά δύσκολο καθώς στις περισσότερες οδούς διαφυγής δεν υπάρχουν ούτε πυράντοχες πύλες, ενώ έχει κηρυχθεί έκπτωτη η εταιρεία που είχε αναλάβει τη συντήρηση του εξοπλισμού και εδώ και χρόνια δεν έχει αναλάβει νέα.

Την ίδια ώρα δύο «πρόσωπα κλειδιά», δύο ανώτεροι υπάλληλοι του ΟΣΕ, μπαίνουν στο «στόχαστρο» της εισαγγελικής έρευνας, καθώς φαίνεται ότι έχουν εγκρίνει το πρόγραμμα βαρδιών και την τοποθέτηση του μοιραίου σταθμάρχη στη θέση αυτή. Σύμφωνα με την τηλεόραση του ΣΚΑΪ, τα δύο νέα «πρόσωπα κλειδιά» είναι ανώτατα υπηρεσιακά στελέχη, που ιεραρχικά ήταν πάνω από τον επιθεωρητή Δημήτρη Νικολάου. Όπως εξήγησε πηγή του ΟΣΕ που μίλησε στον ΣΚΑΪ, ο επιθεωρητής κάνει την πρόταση για τις βάρδιες. Το έγγραφο στέλνεται στους ανώτερους, υπογράφεται και επιστρέφεται.

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.