Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται το ανακριτικό έργο, προκειμένου να πέσει «φως» στα αίτια του σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη με τη σύγκρουση του επιβατικού τρένου με την εμπορική αμαξοστοιχία, όπου έχασαν τη ζωή τους 57 άνθρωποι. Αξιο αναφοράς είναι ότι στην ανακρίτρια κατέθεσε ο επιθεωρητής του ΟΣΕ, ο οποίος και είχε βγάλει τις βάρδιες των σταθμαρχών της Λάρισας, ο οποίος και έκανε αναφορές τόσο για τον δεύτερο σταθμάρχη, όσο και για τον μηχανοδηγό του Intercity 62. Παρά τις πληροφορίες ότι ολοκληρώθηκε το πόρισμα για τα αίτια του δυστυχήματος και παραδόθηκε στην ανακρίτρια, κάτι τέτοιο δεν ισχύει.
Σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ, παρά τις χθεσινές πληροφορίες που ανέφεραν ότι ολοκληρώθηκε το πολυσέλιδο πόρισμα και παραδόθηκε στα χέρια της ανακρίτριας, διαψεύδεται καθώς τόσο η ανακριτική έρευνα, όσο και η έρευνα των πραγματογνωμόνων και η αστυνομική βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη. Αυτό που έγινε, όμως, και σε αυτό μπορεί να οφείλεται και η χθεσινή παρερμηνεία είναι ότι οι πραγματογνώμονες, κάθε φορά που βρίσκουν ένα στοιχείο, συναντώνται με τις Αρχές, ανακριτικές και αστυνομικές και τις ενημερώνουν για τα στοιχεία, που έχουν βρει σχετικά με την υπόθεση.
Ως προς την πορεία των ερευνών, άξιο αναφοράς είναι ότι η Ανακρίτρια έχει πάρει καταθέσεις από συνταξιούχους σταθμάρχες, ενώ την περασμένη Παρασκευή ο προϊστάμενος επιθεώρησης ήρθε αυτοβούλως, προκειμένου να καταθέσει. Μεταξύ των εγγράφων, που κατέθεσε, ήταν και το έγγραφο που ο ίδιος ως προϊστάμενος είχε ορίσει για τη συγκεκριμένη ημέρα (28/2). Βάσει του εγγράφου, συμπεριλαμβάνονται τρεις στη βραδινή βάρδια, όποτε και σημειώθηκε το σιδηροδρομικό δυστύχημα, γεγονός που αμφισβητείται από τους σταθμάρχες, οι οποίοι υποστηρίζουν ότι τοποθετήθηκαν δύο σταθμάρχες την πρωινή βάρδια, δύο την απογευματινή και ένας στη βραδινή, αλλά με την αλληλοκάλυψη της 1 ώρας.
Ο επιθεωρητής τα... ρίχνει σε σταθμάρχες και μηχανοδηγό για τα Τέμπη
Ο επιθεωρητής του ΟΣΕ που είχε βγάλει τις βάρδιες των σταθμαρχών στη Λάρισα έδωσε τη δική του εκδοχή για το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη. Ενώπιον της ανακρίτριας, ο επιθεωρητής έβαλε στο «κάδρο» των ευθυνών τους δύο σταθμάρχες αλλά και τον μηχανοδηγό του Intercity 62. Πρόκειται για τον επιθεωρητή, ο οποίος αμέσως μετά την τραγωδία με τη σύγκρουση των τρένων και ενώ οι διασώστες ανέσυραν σορούς, πήγε στο νοσοκομείο του Βόλου και πήρε αναρρωτική άδεια για ένα μήνα, καθώς ανέφερε πως είχε πρόβλημα με τη μέση του.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο επιθεωρητής έριξε τις ευθύνες στο σταθμάρχη που είχε βάρδια, στο 2ο σταθμάρχη που φέρεται να έφυγε νωρίτερα, αλλά και στο μηχανοδηγό της αμαξοστοιχίας. Ο επιθεωρητής φέρεται να είπε πως ο εμπειρότερος σταθμάρχης που φέρεται να έφυγε νωρίτερα, την ημέρα της σύγκρουσης ήταν πρωινός αλλά είχε αλλάξει βάρδια. Παράλληλα άφησε αιχμές και για τον μηχανοδηγό της αμαξοστοιχίας, καθώς είπε ότι «ο μηχανοδηγός, σίγουρα αντιλήφθηκε ότι ήρθε στη γραμμή καθόδου και θα έπρεπε να αναρωτηθεί γιατί δεν πήρε το υπόδειγμα 1001. Ο συγκεκριμένος οδηγός το τελευταίο χρονικό διάστημα δεν εργαζόταν στην γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη και επανήλθε πρόσφατα».
Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.