Διαδοχικές είναι οι αποκαλύψεις, που έρχονται στο «φως», μετά και το δυστύχημα στα Τέμπη. Μετά και τις καταγγελίες, οι οποίες στοιχειοθετούνται από έγγραφο - ντοκουμέντο του ΟΣΕ και αποκαλύπτουν ότι πολλά από τα τρένα είχαν κενά στο δίκτυο καθότι δε λειτουργούσε η ραδιοεπικοινωνία, έρχονται νέα στοιχεία και για άλλα Μέσα Σταθερής Τροχιάς, όπως το Τραμ και για τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν. Οπως αναφέρεται, ούτε στο συγκεκριμένο μέσο δεν παίρνει φανάρι ο οδηγός, με αποτέλεσμα να χρειάζεται να κατεβεί από το Τραμ, να βάλει το κλειδί, για να ανάψει ο πράσινος σηματοδότης.
Αρκετοί από τους οδηγούς του μέσου καταγγέλλουν ότι αρκετά από τα φανάρια δεν λειτουργούν, αλλά και ότι υπάρχει τηλεματική χωρίς να υπάρχει, όμως, η ανάλογη επικοινωνία με το κέντρο ελέγχου. Παράλληλα, στις ανακοινώσεις τους καταγγέλλουν ότι οι σηματοδότες στην πορεία του Τραμ μέσα στην πόλη λειτουργούν χειροκίνητα και οι οδηγοί αναγκάζονται να κατέβουν από τα τρένα, για να αλλάξουν με το κλειδί τη σειρά προτεραιότητας, προκειμένου να περάσουν ομαλά τον δρόμο. Ο πρόεδρος ηλεκτροδηγών Τραμ, Χρήστος Τσώλης, ανέφερε ότι από τον Νέο Κόσμο μέχρι και το Σύνταγμα, αλλά και κάπου προς την παραλιακή και το «Τρίγωνο Αχιλλέως» το σύστημα της τηλεματικής δε «διαβάζεται» από το φανάρι, με αποτέλεσμα να το αλλάζουν χειροκίνητα.
Αξιο αναφοράς είναι ότι από το 2021 το σωματείο ηλεκτροδηγών Τραμ Αττικής έχει υποβάλλει μήνυση, στην οποία και αναφέρει: Δυσλειτουργία και μη λειτουργία των φωτεινών σηματοδοτών, προβλήματα άμεσου κινδύνου ζωής και άμεσος κίνδυνος για θανατηφόρα ατυχήματα. Το γεγονός προκάλεσε έναν «πόλεμο ανακοινώσεων» μεταξύ του Τραμ και της ΣΤΑ.ΣΥ, η οποία σε ανακοίνωσή της σημειώνει ότι η «κίνηση και ο έλεγχός του γίνεται αποκλειστικά από τον ηλεκτροδηγό, μέσω της οπτικής επαφής που έχει με τον δρόμο».
Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.