Τα όσα δραματικά εκτυλίχθηκαν αμέσως μετά την πρόσκρουση του τουριστικού λεωφορείου με τους 47 Έλληνες επιβάτες στη μεταλλική μπάρα δρόμου της πρωτεύουσας της Ρουμανίας περιέγραψε ο οδηγός του οχήματος μέσω του δικηγόρου του. « Κανένας δεν πίστεψε πως θα βγαίναμε ζωντανοί από εκεί» αναφέρει ο οδηγός που κατηγορείται για ανθρωποκτονία από αμέλεια, τη στιγμή που παραμένουν αναπάντητα δύο μεγάλα ερωτηματικά για το τροχαίο.
Ταυτόχρονα, στο «φως» της δημοσιότητας ήρθε βίντεο ντοκουμέντο που αποτυπώνει τη στιγμή που το λεωφορείο με τους Έλληνες ταξιδιώτες συγκρούεται με την εναέρια μεταλλική μπάρα. Το βίντεο καταγράφει καρέ - καρέ πώς το λεωφορείο περνά με ταχύτητα κάτω από την μπάρα χωρίς ο οδηγός να πατήσει φρένο και πώς αυτή λειτούργησε σαν θηλιά που τσάκισε το όχημα στη μέση. Για λίγα λεπτά επικράτησε απόλυτη ησυχία και στη συνέχεια αυτοκίνητα σταματούν δεξιά και αριστερά του λεωφορείου με οδηγούς να σπεύδουν να βοηθήσουν τους επιβάτες που εκλιπαρούν για βοήθεια.
Τα δύο αναπάντητα ερωτήματα για το τροχαίο στη Ρουμανία
Τη στιγμή που οι έρευνες των ρουμανικών αρχών συνεχίζονται, δύο ερωτήματα που θα ρίξουν φως στα αίτια του δυστυχήματος παραμένουν αναπάντητα:
- To GPS ήταν επαγγελματικό ή έδινε οδηγίες για ΙΧ;
- Γιατί το λεωφορείο ταξίδευε χωρίς συνοδηγό;
Την ίδια στιγμή, στους δρόμους του Βουκουρεστίου συνεργεία πραγματοποιούν εργασίες για τις προειδοποιητικές πινακίδες διαβάσεων. Στο σημείο όπου έγινε το τροχαίο με τους Ελληνες επιβάτες, οι αλυσίδες έχουν χτυπηθεί από βαριά οχήματα και έχουν μετατοπιστεί, ενώ οι πινακίδες που αναγράφουν το όριο των 3,5 μέτρων έχουν γυρίσει. Το μοιραίο λεωφορείο παραμένει στο πάρκινγκ της τροχαίας μέχρι να οριστεί πραγματογνώμονας.
Δεν είδε τις πινακίδες λόγω κίνησης
Ο οδηγός μέσω του δικηγόρου του ισχυρίζεται πως έκανε ό,τι ήταν δυνατό για να αποφύγει το τροχαίο. Μιλώντας στο OPEΝ, ο Αλέξανδρος Ματθαίου επεσήμανε πως την «τελευταία στιγμή» έπρεπε να επιλέξει αν θα περάσει κάτω από την υπόγεια διάβαση ή θα πάει από πάνω, και έκανε την πρώτη επιλογή. Ερωτώμενος για το εάν ο πελάτης του είχε βάλει στο GPS ένδειξη για αυτοκίνητο ή πούλμαν, κάτι που θα άλλαζε τα δεδομένα, είπε πως δεν γνωρίζει τέτοιες λεπτομέρειες.
Δεν κατάφερε να δει την προειδοποιητική πινακίδα για τον «κόφτη» ύψους, καθώς, όπως ισχυρίστηκε, είχε κίνηση και δίπλα του ήταν ένα λεωφορείο που τού έκοβε την ορατότητα. Ο δικηγόρος ανέφερε, εν συνεχεία, πως ο οδηγός δεν έτρεψε και πάτησε αμέσως το φρένο του πούλμαν. «Δεν είχε ταχύτητα καθόλου. Δεν είδε την πινακίδα γιατί είχε κίνηση και ήταν ένα λεωφορείο δίπλα» είπε.
Ενημέρωσε πως οδηγούσε από τη Θεσσαλονίκη στο Βουκουρέστι, αλλά έκανε πολλές στάσεις στη διαδρομή: «Ο οδηγός οδηγούσε από τη Θεσσαλονίκη, μέχρι Βουκουρέστι. Σταμάτησε πολλές φορές, δεν ήταν κουρασμένος». «Οι ευθύνες είναι άλλου» τόνισε, συμπληρώνοντας πως το τούνελ είχε ανακαινιστεί τον Σεπτέμβριο και έκτοτε έχουν καταγραφεί 6-7 ατυχήματα. «Παλιά περνούσαν και πούλμαν, χωρίς προβλήματα. Εγώ δεν συμφωνώ με το σύστημα αυτό, με τον περιοριστή αυτόν», τόνισε. Καταλήγοντας επεσήμανε πως ο οδηγός «λέει εγώ έκαναν ό,τι μπορούσα για να το αποφύγω, φρενάρισα άμεσα».
Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.