Ελεύθερος αφέθηκε μετά την απολογία του ο 20χρονος που συνελήφθη για εμπλοκή στο θανατηφόρο τροχαίο στο Χαλάνδρι με θύμα τον 18χρονο Παναγιώτη. Εις βάρος του είχε ασκηθεί δίωξη για το κακούργημα της επικίνδυνης οδήγησης που προκάλεσε το θάνατο άλλου ανθρώπου. Οι περιοριστικοί όροι που του επιβλήθηκαν είναι απαγόρευση οδήγησης και υποχρεωτική εμφάνιση δύο φορές το μήνα σε Αστυνομικό Τμήμα.
Διαβάστε ακόμη: Χαλάνδρι: Εναν μήνα πριν ο 18χρονος που σκοτώθηκε είχε κι άλλο τροχαίο με τη μητέρα του
Κατά την απολογία του ο κατηγορούμενος αρνήθηκε, σύμφωνα με πληροφορίες πως αυτό και το θύμα έκαναν «κόντρες», υποστηρίζοντας ότι ο ίδιος ανέπτυξε ταχύτητα με το αυτοκίνητο, έφυγε μπροστά και από πίσω ακολουθούσε ο 18χρονος όταν συνέβη το τροχαίο. Ταυτόχρονα, η Εισαγγελία Πρωτοδικών όρισε ως πραγματογνώμονα για το φρικτό τροχαίο τον Παναγιώτη Μαδιά.
«Σήμερα ήρθαμε με εντολή του κυρίου ανακριτή. Μου έθεσε υπόψη μου όλη τη δικογραφία για το θανατηφόρο τροχαίο του νεαρού παιδιού που έγινε πριν 2 ημέρες στο Χαλάνδρι. Ο ανακριτής μου ανέθεσε ως πραγματογνώμονα την υπόθεση της διερεύνησης του θανατηφόρου τροχαίου του 18χρονου. Ετέθη υπόψη μου η δικογραφία συν το βιντεοληπτικό υλικό για να αποφανθούμε για τα αίτια του ατυχήματος. Αν πράγματι γίνονταν κόντρες και το κυρίαρχο ερώτημα είναι αν τα δύο αυτοκίνητα στην εκδοχή της κόντρας, ήρθαν σε μικρή ή μεγάλης έκτασης επαφής μεταξύ τους», είπε ο κ. Μαδιάς.
Χαλάνδρι: Πώς έγινε το τροχαίο
Υπενθυμίζεται πως ο Παναγιώτης Μαδιάς είχε μιλήσει στην ΕΡΤ για το τροχαίο υποστηρίζοντας πως είχε αναπτυχθεί μεγάλη ταχύτητα και το αυτοκίνητο αναπήδησε δύο μέτρα. «Βλέπουμε αμυδρά ίχνη περίπου 60-65 εκατοστά πριν προσεγγίσει το αυτοκίνητο το ρείθρο της διαχωριστικής νησίδας με φορά και κατεύθυνση προς Χαλάνδρι. Μετά βλέπουμε αναπήδηση του αυτοκινήτου στα 2 μέτρα και χτυπάει στον κορμό του δέντρου στη πόρτα του συνοδηγού» περιέγραψε ο κ. Μαδιάς και συμπλήρωσε: «Υφίσταται εμβολισμό το όχημα από την δεξιά πόρτα στον ζωτικό χώρο της καμπίνας. Ήταν τόσο δυνατή η πρόσκρουση που πήγε να αγγίξει και τα εσωτερικά τοιχώματα της αριστερής πόρτας. Η ταχύτητα πρόσκρουσης δεν ήταν μικρότερη των 85 χλμ την ώρα. Μην ξεχνάμε ότι ο Mad Clip προσέκρουσε στο μεταλλικό φωτιστικό στύλο με 75 περίπου χιλιόμετρα».
«Σε αυτό το είδος των προσκρούσεων, με μικρής επιφανείας έκταση όπως είναι ο φωτιστικός μεταλλικός ιστός των 20 εκατοστών ή όπως ήταν ο κορμός αυτού του δέντρου των 35 περίπου εκατοστών, συντελείται μεγάλης έκτασης εμβολισμού του ζωτικού χώρου της καμπίνας. Είναι ό,τι το χειρότερο μπορεί να συμβεί στα τροχαία ατυχήματα και επιφέρει βαρύτατους ακόμα και θανάσιμους τραυματισμούς των επιβαινόντων», ανέφερε ο κ. Μαδιάς.
Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.