Μενού
  • Α-
  • Α+

Ορισμένες άγνωστες πτυχές του «φιάσκου» που δημιουργήθηκε στην Αττική Οδό, κρατώντας εγκλωβισμένους οδηγούς ακόμα και για 24 ώρες, έφερε στο φως της δημοσιότητας ο ΣΚΑΪ με ένα έγγραφο - ντοκουμέντο που αποδεικνύει η διαχειρίστρια εταιρία είχε ενημερωθεί εγκαίρως για το τι θα ακολουθούσε με το «χτύπημα» της κακοκαιρίας Ελπίς!

Διαβάστε ακόμη: Δημοσκόπηση ALPHA: Ευθύνες στην Αττική Oδό, 8 στους 10 επιρρίπτουν ευθύνες στις δομές του κράτους 

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, το έγγραφο - ντοκουμέντο προέρχεται από την Τροχαία Αττικής Οδού, όπου στις 10 το πρωί της Δευτέρας έστειλε αίτημα στη διαχειρίστρια εταιρία να κλείσει την κυκλοφορία των οχημάτων, ξεκινώντας από τα βαρέα οχήματα. Το αίτημα στην ουσία προειδοποιούσε από νωρίς και πίεζε, όπως αναφέρουν αρμόδιες πηγές προκειμένου να «φράξουν» οι είσοδοι και τα διόδια, κάτι που όμως δεν εισακούστηκε ή δεν εκτιμήθηκε σωστά από τους αρμόδιους της διαχειρίστριας εταιρίας.

Ουσιαστικά, η εταιρία αρχικά απέρριψε το αίτημα, το οποίο έκανε τελικά αποδεκτό πολύ αργότερα και όταν η κατάσταση είχε ξεφύγει από τον έλεγχο. Την ίδια στιγμή τα 36 εκχιονιστικά μηχανήματα τα οποία είναι βαρέως τύπου και όχι μικρά και ευέλικτα, δεν προπορεύονταν των οχημάτων των πολιτών και δεν μπορούσαν να καθαρίσουν τον δρόμο.

Η Αττική Οδός στις 14:00 ζήτησε «εμπάργκο» μόνο στα βαρέα οχήματα

Η σύμβαση του κράτους με την διαχειρίστρια εταιρία της Αττική Οδού, σύμφωνα με αρμόδιες πηγές του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, προβλέπει ότι η διαχειρίστρια εταιρία είναι αυτή που αποφασίζει για την διακοπή της κυκλοφορίας, δηλαδή αυτή το ζητάει από την τροχαία (δεν μπορεί να το αποφασίσει μόνη της δηλαδή η τροχαία αν δεν το ζητήσει η εταιρία) κάτι το οποίο από ότι φαίνεται έγινε στις 14:00 το μεσημέρι, όπως φαίνεται σε έγγραφο που παρουσίασε το κανάλι.

Το «χαλασμένο τηλέφωνο» με την Τροχαία

Από την ώρα εκείνη, φαίνεται πως ακολούθησε ένα... χαλασμένο τηλέφωνο στις συνεννοήσεις της τροχαίας με την διαχειρίστρια εταιρία, προκειμένου να ληφθεί μια καίρια και σημαντική απόφαση. Η συγκεκριμένη απόφαση που φαίνεται ότι λήφθηκε στις 14:00 το μεσημέρι αφορούσε μόνο στα βαρέως τύπου οχήματα και όχι για στα ΙΧ των πολιτών που ήδη συσσωρεύονταν στην Αττική Οδό.

Η σύσκεψη που... δεν έγινε

Αξίζει να αναφερθεί ότι το μεσημέρι της περασμένης Κυριακής πραγματοποιήθηκε σύσκεψη με συναρμόδια Υπουργεία και φορείς, όπου συζητήθηκε εάν θα πρέπει να κηρυχθεί αργία ή τηλεργασία στο δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα. Ο ΣΚΑΙ ανέφερε πως, όπως ξεκίνησε η συζήτηση έτσι... τελείωσε. Μάλιστα πρόσωπα που συμμετείχαν στην συγκεκριμένη σύσκεψη ανέφεραν χαρακτηριστικά στον σταθμό «...θα μας διαλύσουν αν γίνει όπως στην περίπτωση στο Μπάλο (με τα πλυμμυρικά φαινόμενα όπου και κηρύχθηκε αργία και έκλεισε ο Κηφισός και δέχθηκαν σκληρή κριτική για την συγκεκριμένη απόφαση)». Παράλληλα, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, η σύμβαση της Αττικής οδού, φαίνεται να τίθεται προς αναθεώρηση μέσα στους επόμενους μήνες.

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.