Νέα στοιχεία έρχονται συνεχώς στη δημοσιότητα για το τροχαίο δυστύχημα με θύμα τον Τζώρτζη Μονογυιό, ο οποίος σκοτώθηκε μέσα στη μοιραία Ferrari, που μόλις είχε παραλάβει. Ο αδερφός της βουλευτού της Νέας Δημοκρατίας, Κατερίνας Μονογυιού, ήταν σε ένα επαγγελματικό ραντεβού και το διέκοψε για να μεταβεί στη μάντρα και να παραλάβει τη νέα του Ferrari 488 Pista, την οποία περίμενε πώς και πώς. Αυτή του η βόλτα με το αγαπημένο του αυτοκίνητο ήταν και η μοιραία για τη ζωή του.
Διαβάστε ακόμη: Τζώρτζης Μονογυιός: Στη Μύκονο η κηδεία - Το χειρουργείο της γυναίκας του αναβλήθηκε
Ομως, αυτή δεν ήταν η πρώτη φορά που ο Τζώρτζης Μονογυιός είχε τροχαίο. Το 2000 στη Μύκονο ο Τζώρτζης Μονογυιός οδηγούσε μηχανή μεγάλου κυβισμού. Σε αυτή επέβαινε ένας φίλος του, ο οποίος είχε επισκεφθεί τον Τζώρτζη στην άδεια απολύσεώς του. Στον δρόμο προς τον Ορνό, στην ευθεία, όπως ανέφερε η εκπομπή T-Live, η μοτοσικλέτα ανέπτυξε ταχύτητα, την ώρα που το αυτοκίνητο που οδηγούσε μια τουρίστρια έκανε αναστροφή σε διπλή διαχωριστική γραμμή. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα η σύγκρουση να είναι σφοδρή και ο θάνατος του φίλου του Τζώρτζη Μονογυιού ακαριαίος καθώς δεν φορούσε κράνος και προσέκρουσε σε κολώνα.
Ο Τζώρτζης Μονογυιός φορούσε κράνος και σώθηκε. Μάλιστα, ο Τζώρτζης Μονογυιός στο σημείο του τροχαίου στη Μύκονο είχε φτιάξει και ένα εκκλησάκι στη μνήμη του φίλου του, που χάθηκε.
Τζώρτζης Μονογυιός: Ετρεχε με πάνω από 120 χλμ.
Το πολυτελές αυτοκίνητο που οδηγούσε ο 45χρονος, Τζώρτζης Μονογυιός, κινούνταν με ταχύτητα που ξεπερνούσε τα 120 χλμ. Από τα στοιχεία που συνέλεξαν οι αξιωματικοί του Τμήματος Τροχαίας Ελληνικού προκύπτει ότι δεν υπάρχουν ίχνη φρεναρίσματος πριν από τη μοιραία πρόσκρουση σε πινακίδα της Περιφέρειας και στη συνέχεια σε δέντρο.
«Η πρώτη εικόνα που έχουμε, δείχνει ότι δεν εμπλέκεται άλλο αυτοκίνητο στο χθεσινό δυστύχημα στη Βούλα, όπου έχασε τη ζωή του ο οδηγός και τραυματίστηκε η σύζυγός του. Συγκεντρώνουμε βίντεο από κάμερες διαχείρισης κυκλοφορίας της περιοχής ενώ έχουμε αναθέσει σε ειδικό πραγματογνώμονα να συντάξει πόρισμα». Αυτά τονίζουν στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων πηγές της Τροχαίας για το σοκαριστικό τροχαίο δυστύχημα, όπου το πολυτελές όχημα, που οδηγούσε ο 45χρονος, Τζώρτζης Μονογυιός, έφυγε ξαφνικά από την πορεία του, έπεσε πάνω σε δένδρο και τυλίχθηκε στις φλόγες, με αποτέλεσμα να βρει τραγικό θάνατο ο οδηγός.
Οδηγούσε τη Ferrari για πρώτη φορά
Ο Τζώρτζης Μονογυιός, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, οδηγούσε για πρώτη φορά τη Ferrari 488 Pista. Όπως λέει και το όνομά της, αποτελεί την ταχύτερη εκδοχή της 488, με στόχο την απόλυτη οδηγική εμπειρία ανάλογη αυτής ενός αγωνιστικού σε μια πίστα. Ενδεικτικά ο biturbo V8 κινητήρας των 3,9 λίτρων αποδίδει 721 ίππους, με το 0-100 km/h να έρχεται σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να είναι στα 340 χλμ. την ώρα.
Το μεγάλο ερώτημα, όπως προκύπτει από δηλώσεις του πολύπειρου ειδικού πραγματογνώμονα της τροχαίας Παναγιώτη Μαδιά στον ΑΝΤ1, είναι πώς το υπερσύγχρονης τεχνολογίας ιταλικό υπεραυτοκίνητο έπιασε τόσο εύκολα φωτιά. «Το τροχαίο μου θυμίζει το τροχαίο του Mad Clip, η εκτροπή είναι πανομοιότυπη» ανέφερε χαρακτηριστικά μιλώντας στον ΑΝΤ1 ο κ. Μαδιάς που είχε χειριστεί την υπόθεση του τράπερ που σκοτώθηκε όταν η Porsche 911 που οδηγούσε προσέκρουσε σε κολώνα.
Ο πραγματογνώμονας μίλησε για τις συνθήκες του δυστυχήματος, λέγοντας χαρακτηριστικά στον ΣΚΑΪ πως: «στο ρείθρο της νησίδας έχουμε δύο σημεία: και τον εμπρόσθιο δεξιό διευθυντήριο τροχό του αυτοκινήτου, και τον αριστερό τροχό, που σκαρφάλωσε πάνω στο ρείθρο. Εν συνεχεία το όχημα εκτρεπόμενο αριστερόστροφα, προσέκρουσε πιθανότατα (σ.σ δεν έχει δει ακόμα το αυτοκίνητο) με το οπίσθιο δεξιό του τροχό πάνω στον κορμό του δέντρου, και εν συνεχεία το όχημα στράφηκε διαγώνια προς την αντίθετη κατεύθυνση του δρόμου… Αλλά αυτό που μού κάνει εντύπωση και το ερώτημα από το βίντεο που είδα. Δεν έπρεπε να πάρει φωτιά το αυτοκίνητο με τέτοια ευκολία που πήρε φωτιά».
Όπως εξήγησε ο κ. Μαδιάς, η πρώτη, ίσως και μοναδική επαφή του αυτοκινήτου, ήταν με τον κορμό του δέντρου με τον οπίσθιο δεξιό τροχό, και έγινε και η αποκόλληση του τροχού στο σημείο αυτό. «Επειδή αυτό το αυτοκίνητο έχει τον κινητήρα πίσω, και πάλι, και με τμήμα του κινητήρα, και με τμήμα του διαμερίσματος του κινητήρα που προσέκρουσε σε σταθερό, πακτωμένο άκαμπτο εμπόδιο, δεν έπρεπε, η πρώτη μου εκτίμηση, να πάρει το αυτοκίνητο φωτιά με τόση ευκολία» υπογράμμισε.
Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.