Μενού
  • Α-
  • Α+

Αριθμό ημερησίων κρουσμάτων χώρας έπιασαν τα αποτελέσματα των self test που έκαναν μαθητές και εκπαιδευτικοί με αφορμή το άνοιγμα των σχολείων. Συγκεκριμένα ανιχνεύθηκαν 15.547  θετικοί στον ιό μαθητές και εκπαιδευτικοί, σύμφωνα με στοιχεία από το υπουργείο Παιδείας. Ο συγκεκριμένος αριθμός είναι έως το πρωί της Δευτέρας, 10 Ιανουαρίου, και είναι εν δυνάμει κρούσματα που δεν θα είχαν βρεθεί αν τα σχολεία δεν λειτουργούσαν κανονικά. Ο αριθμός αυτός αναμένεται να αυξηθεί καθώς τα εσπερινά λύκεια θα δηλώσουν αργότερα τα εν δυνάμει κρούσματα. 

Διαβάστε ακόμη: Rapid test: Πότε πρέπει να το κάνετε και πώς να το «διαβάσετε» - Πλήρης οδηγός

Κρίνεται ότι «όλα αυτά τα χιλιάδες κρούσματα θα κυκλοφορούσαν στην κοινωνία χωρίς τα συγκεκριμένα πρόσωπα να γνωρίζουν ότι είναι φορείς του ιού. Κάθε ένα τέτοιο εν δυνάμει κρούσμα που ανιχνεύεται μέσω του μηχανισμού του σελφ τεστ είναι άλλο ένα καθοριστικό βήμα για τον περιορισμό της διασποράς του ιού όχι μόνο στην σχολική κοινότητα αλλά και στην κοινωνία ευρύτερα. Άλλη μία απόδειξη ότι πέρα από τους αυτονόητους παιδαγωγικούς και ψυχοσυναισθηματικούς λόγους, η λειτουργία των σχολείων επιτελεί και πολύ σημαντικούς υγειονομικούς σκοπούς».

Σημειώνεται ότι πραγματοποιήθηκε ο μεγαλύτερος ταυτόχρονος έλεγχος πληθυσμού κατά του κορονοϊού από την αρχή της πανδημίας: 1,6 εκατομμύρια άνθρωποι μαθητές και εκπαιδευτικοί, καθώς τις προηγούμενες φορές στους ελέγχους των σχολείων ήταν μικρότερος ο αριθμός, επειδή έκαναν έλεγχο μόνο οι ανεμβολίαστοι ενώ τώρα είναι και οι εμβολιασμένοι.  Σύμφωνα με πληροφορίες, τα Χριστούγεννα διατέθηκαν μόλις 600.000 από τα δωρέαν self test για την περίοδο των εορτών, από τα 7 εκατομμύρια που είχαν δικαίωμα να παραλάβουν οι πολίτες.

Να σημειωθεί ότι η εκπαιδευτική κοινότητα θα κάνει σήμερα το απόγευμα (10/01) νέο δεύτερο τεστ, για την προσέλευση στο σχολείο αύριο, Τρίτη 11 Ιανουαρίου, και την Πέμπτη 3ο τεστ.

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.