Ο πραγματογνώμονας του μοιραίου δυστυχήματος του Mad Clip, Παναγιώτης Μαδιάς, μιλώντας στο Reader.gr αναφέρθηκε μεταξύ άλλων και στις τεράστιες ευθύνες που έχει η Πολιτεία και ιδιαίτερα η Περιφέρεια Αττικής για τις ελλείψεις που υπάρχουν στον συγκεκριμένο δρόμο που έχασε τη ζωή του ο δημοφιλής ράπερ. Μία ημέρα αργότερα, η Περιφέρεια δίνει τη δική της απάντηση σημειώνοντας πως «στερείται σοβαρότητας κι επιστημονικής τεκμηρίωσης».
Διαβάστε ακόμη: Mad Clip: «Αναίτια πάτησε φρένο στην ευθεία» - Αποκάλυψη του πραγματογνώμονα στο Reader.gr
Ο κ. Μαδιάς μέσα από το Reader είχε αναφέρει μεταξύ άλλων πως: «Η Περιφέρεια Αττικής φέρει ευθύνη για το δυστύχημα. Το σημείο έχει 3 λωρίδες και νησίδα στο κέντρο, έπρεπε να είχε τοποθετηθεί σύστημα αναχαίτισης οχημάτων. Αν είχε συμβεί, ο οδηγός ίσως να τραυματιζόταν, αλλά δεν θα έχανε την ζωή του. Πρέπει να βάλουν αύριο μπάρες εκεί, αν δεν το έχουν κάνει ήδη σήμερα».
Στην απάντησή της η Περιφέρεια Αττικής αντικρούει τους συγκεκριμένους ισχυρισμούς. «Τις τελευταίες ημέρες και με αφορμή τροχαίο ατύχημα, κατά το οποίο έχασε τη ζωή του γνωστός και δημοφιλής στους νέους τραγουδιστής, διακινείται στα μέσα ενημέρωσης από συγκεκριμένο πρόσωπο που αυτοπροσδιορίζεται ως πραγματογνώμονας, η ανεύθυνη άποψη ότι ευθύνεται η Περιφέρεια Αττικής για την τραγική κατάληξη του τροχαίου περιστατικού. Ο αυτοπροσδιοριζόμενος πραγματογνώμονας ισχυρίζεται ότι θα έπρεπε να υπάρχουν στο συγκεκριμένο οδικό άξονα μπάρες, οι οποίες θα απέτρεπαν αν υπήρχαν, το θάνατο του τραγουδιστή» αναφέρει αρχικά η ανακοίνωση.
Και συνεχίζει: «Η άποψη αυτή στερείται σοβαρότητας κι επιστημονικής τεκμηρίωσης. Είναι εντελώς ανεύθυνη, δεν ανταποκρίνεται στην αλήθεια κι όποιος την προωθεί, λειτουργεί αποπροσανατολιστικά, ως προς τον προσδιορισμό της διακρίβωσης των πραγματικών αιτιών που οδήγησαν στην τραγική απώλεια του καλλιτέχνη. Ο πραγματογνώμονας θα έπρεπε να γνωρίζει ότι καμία μπάρα ασφαλείας δεν θα μπορεί να εγγυηθεί την αποτροπή θανατηφόρου περιστατικού , αφού οι μεγαλύτερες ταχύτητες που αναπτύσσονται στα crash test των ΜΑΟ για επιβατικά αυτοκίνητα (από το αποτέλεσμα των οποίων εξαρτάται και το αν θα πάρουν πιστοποίηση κατά ΕΝ-1317 ή όχι) είναι 100 και 110Km/h. Συγκεκριμένα το TB11 (900kg - 100Km/h) και το ΤΒ32 (1500kg - 110Km/h).
Για ταχύτητες της τάξης των 150 και 200Km/h ΚΑΝΕΝΑ ΣΑΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ, επομένως οι συνέπειες της πρόσκρουσης είναι ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΕΣ.
Επίσης, τα crash test διενεργούνται με συγκεκριμένες συνθήκες, με βασική αυτή της γωνίας πρόσκρουσης που είναι 20 μοίρες με το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου.
ΚΑΝΕΝΑ crash test ΣΑΟ δεν διενεργείται με συνθήκες πλαγιολίσθησης, επομένως και εδώ το αποτέλεσμα της πρόσκρουσης είναι ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΟ.
Επιπλέον ο συγκεκριμένος δρόμος, λόγω του γεγονότος ότι διαθέτει μεγάλο πλάτος με τρεις λωρίδες κυκλοφορίας αλλά και πολύ μεγάλη νησίδα πλάτους πέντε μέτρων μεταξύ των δυο ρευμάτων, δεν ανήκει στους δρόμους προτεραιότητας για τοποθέτηση μπαρών. Επιπλέον επισημαίνουμε ότι το όριο ταχύτητας στο συγκεκριμένο δρόμο που διέρχεται κατοικημένη περιοχή είναι 50 χιλιόμετρα. Όποιος υπερβαίνει το όριο αυτό, συνειδητά θέτει σε κίνδυνο τόσο τη ζωή του, όσο και άλλων συνανθρώπων μας».
Ενώ καταλήγοντας τονίζει πως: «Σε κάθε περίπτωση , καλούμε τον κάθε είδους πραγματογνώμονα, αφενός να αναδεικνύει την έννοια της ατομικής ευθύνης όσον αφορά την τήρηση των κανόνων κυκλοφορίας από όλους, που είναι κρίσιμος παράγοντας για την οδική ασφάλεια. Αφετέρου, να συμπεριφέρεται με υπευθυνότητα και να μην προσπαθεί να κερδίσει με αστήρικτες απόψεις μερικά λεπτά δημοσιότητας, σε βάρος της αλήθειας».
Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.