Μια εντελώς διαφορετική εκδοχή από τα έως τώρα δεδομένα αποκαλύπτει στο Reader.gr ο πραγματογνώμονας του μοιραίου δυστυχήματος του Mad Clip, Παναγιώτης Μαδιάς. Στην ουσία, αναφέρει, ότι ο Έλληνας τράπερ δεν σκοτώθηκε, επειδή δεν έλεγξε την ταχύτητα της πολυτελούς Porsche του, αλλά επειδή πάτησε αναίτια φρένο, ενώ είχε μπει στην ευθεία της Λεωφόρος Ποσειδώνος.
Μάλιστα, αποκάλυψε, ότι βάσει της αυτοψίας που έκανε και σε αντίθεση με ό,τι είχε θεωρηθεί δεδομένο μέχρι στιγμής, ο Mad Clip, δεν έχασε τον έλεγχο στις στροφές που προηγήθηκαν. Αντιθέτως, σύμφωνα με το βίντεο που μόνο εκείνος είδε και μελέτησε, μπήκε κανονικά στην ευθεία, έχοντας τον απόλυτο έλεγχο του οχήματός του στην τελική ευθεία και για 25 ολόκληρα μέτρα, αλλά για άγνωστο λόγο, που ούτε ο ίδιος μπορεί να εξηγήσει, πάτησε φρένο με αποτέλεσμα να βρεθεί στη νησίδα αριστερά, κάνοντας μια τρελή πορεία 100 μέτρων.
Ο κ. Μαδιάς υποστηρίζει ακόμα ότι το βίντεο που διέρρευσε την Πέμπτη και δείχνει τον Mad Clip, μαζί με το Audi R8, να ξεκινούν μαζί από φανάρι, είναι πολλά μέτρα πριν το δυστύχημα και όχι ελάχιστα δευτερόλεπτα, όπως, αναφέρθηκε στα δημοσιεύματα. «Είναι βίντεο που τραβήχτηκε 1.100 μ. πριν, δεν αποτελεί στοιχείο των τελευταίων μέτρων του αυτοκινήτου και δεν ξέρω γιατί βγήκε αυτό το βίντεο, παραπλανώντας τον κόσμο», είπε χαρακτηριστικά στο Reader.gr και αποκάλυψε ότι ο ίδιος έχει δει βίντεο κλάσματα δευτερολέπτου πριν το περιστατικό, με την κάμερα που κατέγραφε στο σημείο ακριβώς του δυστυχήματος.
«Το βίντεο που είδα και μελέτησα δείχνει τον οδηγό να ευθυγραμμίζεται στην ευθεία και να έχει κανονική πορεία για 25 ολόκληρα μέτρα. Για άγνωστη αιτία κι ενώ βρίσκεται στη δεξιά λωρίδα, κατευθύνεται μπροστά και διαγώνια προς τα αριστερά και πέφτει στη νησίδα, πιθανολογώντας ότι πάτησε αναίτια φρένο, καθώς δεν φαίνεται να τον εμποδίζει κάτι στην πορεία του».
Ο πραγματογνώμονας, σχολίασε επικριτικά και την τεράστια ευθύνη της Πολιτείας και συγκεκριμένα της Περιφέρειας Αττικής. Όπως τόνισε επανειλημμένως, αν είχαν τοποθετηθεί μπάρες ασφαλείας στο σημείο, δηλαδή σύστημα αναχαίτισης οχημάτων, το όχημα θα είχε ευθυγραμμιστεί και ο Mad Clip δεν θα έχανε την ζωή του. «Η Περιφέρεια Ατιικής φέρει ευθύνη για το δυστύχημα. Το σημείο έχει 3 λωρίδες και νησίδα στο κέντρο, έπρεπε να είχε τοποθετηθεί σύστημα αναχαίτισης οχημάτων. Αν είχε συμβεί, ο οδηγός ίσως να τραυματιζόταν, αλλά δεν θα έχανε την ζωή του. Πρέπει να βάλουν αύριο μπάρες εκεί, αν δεν το έχουν κάνει ήδη σήμερα», τονίζει χαρακτηριστικά.
Τέλος, σημείωσε ότι οι τοξικολογικές εξετάσεις του τράπερ θα βγουν σε 2,5 μήνες.
Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.