Όπως είπε στο GRTimes.gr η απαγόρευση κυκλοφορίας στα μεγάλα κέντρα πιέζει τις δραστηριότητες και δημιουργεί περισσότερο συνωστισμό. Όπως εξηγεί το συγκεκριμένο μέτρο πάρθηκε για πρώτη φορά πέρσι τον Μάρτιο, σε συγκεκριμένα χωριά της Ξάνθης, τα οποία παρουσίασαν επικίνδυνη αύξηση του ιικού φορτίου.
«Η απαγόρευση κυκλοφορίας μετά τις 18:00, είχε μία λογική σε μικρούς οικισμούς και ιδιαίτερα σε αγροτικές περιοχές, όπου οι άνθρωποι εργάζονται το πρωί στα χωράφια τους και επιλέγουν τις απογευματινές ώρες για να ανταλλάσσουν επισκέψεις. Στα μεγάλα αστικά κέντρα βλέπουμε ότι συμπιέζει τους ανθρώπους. Βλέπουμε για παράδειγμα ότι πιέζονται τα ραντεβού στα ιατρεία της Πάτρας, διότι όλοι προσπαθούν να εξυπηρετηθούν πριν την απαγόρευση κυκλοφορίας», διαπιστώνει.
Σύμφωνα με τον κ. Εξαδάκτυλο, το ίδιο ισχύει για την απαγόρευση κυκλοφορίας μετά τις 18:00 τα Σαββατοκύριακα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, καθώς παρατηρείται μεγαλύτερος συνωστισμός σε μέρη όπως η Νέα Παραλία και τα σούπερ μάρκετ.
Ο κ. Εξαδάκτυλος σχολίασε επίσης, ότι παρατηρείται μία σταθεροποίηση των αριθμών κρουσμάτων, θανάτων και διασωληνωμένων.
«Είμαστε μπροστά σε μία πρόοδο. Τα πράγματα πρόκειται να βελτιωθούν τις επόμενες ημέρες», καταλήγει.
Διαβάστε Ακόμα
Συναγερμός: Πάνω από 1.500 τα κρούσματα σήμερα
Στο τραπέζι νέο πενταψήφιο για ψώνια στα μαγαζιά - Πώς και από πότε θα λειτουργήσει
Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.