Το 208 αποτελεί ένα εμβληματικό μοντέλο στην γκάμα της Peugeot ενώ υπήρξε το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη, ανεξαρτήτως κατηγορίας το 2022. Μετά από μια εξαιρετικά επιτυχημένη εμπορική πορεία, αποκτά σήμερα μια εντελώς νέα διάσταση. Γίνεται ακόμα πιο ακαταμάχητο, χάρη στην αμιγώς ηλεκτρική του έκδοση με αυτονομία 400km, στη νέα του σχεδίαση, στις τεχνολογίες αιχμής και την οδηγική ευχαρίστηση, σε συνδυασμό με τα νέα κινητήρια σύνολα.
Ως γνήσιος συνεχιστής μίας σειράς εννέα γενεών αυτοκινήτων πόλης της PEUGEOT, το 208 γνώρισε, από την κυκλοφορία του στα τέλη του 2019, συνεχείς επιτυχίες. Σε τρία χρόνια, έχουν παραχθεί παγκοσμίως, σχεδόν 1.000.000 αυτοκίνητα 208. Το 2021 και το 2022, το PEUGEOT 208 ήταν best-seller στην Ευρώπη (και στη Γαλλία), ανεξαρτήτως κατηγορίας. Αυτή η επιτυχία οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην επιτυχία του E-208 καθώς αποτέλεσε το best-seller ηλεκτρικό αυτοκίνητο του segment Β στην Ευρώπη.
Όλα τα νέα μοντέλα του 208 διαθέτουν το ολοκαίνουργιο μπροστινό μέρος, οδηγώντας το 208 στη νέα σχεδιαστική εποχή της PEUGEOT, με το νέο σήμα της μάρκας στο κέντρο του. Η γρίλια εμφανίζει ένα εξελισσόμενο μοτίβο στο χρώμα του αμαξώματος, το οποίο συνδυάζεται με τον προφυλακτήρα. Η γρίλια και το αμάξωμα δεν είναι πλέον ξεχωριστά μέρη, αλλά αποτελούν ένα ενιαίο σύνολο.
Η γκάμα του νέου Peugeot 208 περιλαμβάνει τρείς εκδόσεις εξοπλισμού - ACTIVE, ALLURE, GT – και πέντε επιλογές κινητήρων, συμπεριλαμβανομένης και της νέας αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης των 115kW/156bhp, με αυτονομία 400χλμ. (WLTP σε μικτές συνθήκες, σε διαδικασία έγκρισης), αλλά και των νέων εκδόσεων HYBRID 100 και HYBRID 136.
Το νέο E-208 προσφέρει έναν αμιγώς ηλεκτρικό κινητήρα 115kW/156bhp, όπου σε συνδυασμό με την μπαταρία των 51kWh, εξασφαλίζουν στο μοντέλο αυτονομία 400km (συνδυασμένος κύκλος WLTP).
Με το μοντέλο διατίθεται στάνταρ ένας τριφασικός φορτιστής 11 kW, για ταχύτερη φόρτιση. Οι εκτιμώμενοι χρόνοι φόρτισης από 20 έως 80% είναι μικρότεροι από 25 λεπτά από έναν ταχυφορτιστή (100 kW), 4 ώρες 30 λεπτά από ένα Wallbox (7,4 kW), και 10 ώρες και 30 λεπτά από μια ενισχυμένη παροχή (3,2 kW).
Νέες Υβριδικές κινητήριες μονάδες
Το νέο 208 προσφέρει δύο νέα κινητήρια σύνολα 48V HYBRID της PEUGEOT, που συνδυάζονται με τον πολυβραβευμένο κινητήρα βενζίνης PureTech, αποδίδοντας 100 και 136 ίππους, σε συνδυασμό με το ηλεκτρικό 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη e-DCS6. Χάρη σε μια μπαταρία που φορτίζεται κατά την οδήγηση, αυτή η τεχνολογία προσφέρει επιπλέον ροπή στις χαμηλές στροφές έως και 15% χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου, καθώς και μειωμένες εκπομπές ρύπων. Στην οδήγηση σε αστικό περιβάλλον, τα νέα 208 HYBRID 100 e-DCS6 και HYBRID 136 e-DCS6 μπορούν να κινηθούν περισσότερο από το 50% του χρόνου ως αμιγώς ηλεκτροκίνητα με μηδενικές εκπομπές ρύπων.
Για τους πελάτες που αναζητούν τις πιο προσιτές βενζινοκίνητες εκδόσεις, το νέο 208 προσφέρεται και με δύο οικονομικούς και αποδοτικούς κινητήρες:
- PureTech 75: 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.2λ. ισχύος 75bhp, με σύστημα Stop & Start, και μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων.
₋ PureTech 100: 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.2λ. ισχύος 100bhp, με σύστημα Stop & Start, και μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.
Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.