Πριν από 4 χρόνια η Ferrari είχε παρουσιάσει την SF90 Stradale, το πρώτο της plug-in hybrid μοντέλο. Τώρα η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία λανσάρει δύο ακραίες εκδόσεις, τις SF90 XX Stradale και SF90 XX Spider (η δεύτερη με ανοιγόμενη σκληρή οροφή).
Διατηρώντας μεν τις προδιαγραφές για νόμιμη κυκλοφορία στους δημόσιους δρόμους, το κλειστό και το ανοικτό supercar έχουν εξελιχθεί στους τομείς του κινητήρα, του πλαισίου και της αεροδυναμικής ώστε να είναι ακόμα πιο αποτελεσματικά στην πίστα. Εκεί όπου βρίσκεται το... πεδίο δράσης τους.
Καταρχάς, η συνδυαστική ισχύς από τους 4λιτρο twin-turbo V8 και τα τρία ηλεκτρικά μοτέρ (δύο εμπρός και ένα πίσω) αυξάνεται από τους 1.000 στους 1.030 ίππους. Στη συνέχεια, το επανασχεδιασμένο αεροδυναμικό πακέτο με τη σταθερή πίσω αεροτομή, παράγει 315 κιλά κάθετης δύναμης στα 250 χλμ/ώρα, χαρίζοντας επιπλέον ταχύτητα και σταθερότητα στις στροφές. Το νέο εμπρός σπλίτερ, μεγαλύτερο από αυτό στην SF90 Stradale, προσφέρει καλύτερη ροή ρου αέρα κάτω από το αμάξωμα. Όλα τα παραπάνω χαρίζουν επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε 2,3 δευτερόλεπτα, 0-200 σε 6,5 δλ. (6,7 δλ. για την Spider) και μέγιστη ταχύτητα 320 χλμ/ώρα.
Η λίστα με τα ηλεκτρονικά συστήματα εμπλουτίζεται με τα Ferrari Dynamic Enhancer 2.0 και ABS EVO controller, που κάνουν ντεμπούτο στο νέο μοντέλο και βελτιώνουν τη συμπεριφορά του στο έντονο φρενάρισμα και την είσοδο στις στροφές. Στο πρόγραμμα Qualifying του eManettino, δίνεται extra boost που κερδίζει 0,25 δλ. ανά γύρο στο Φιοράνο, την ιδιωτική πίστα της Ferrari.
Ο χαρακτήρας των δύο μοντέλων ενισχύεται και από την περιορισμένη παραγωγή τους: θα κατασκευαστούν 799 SF90 XX Stradale και 599 Spider. Και οι τιμές τους; Στην Ιταλία κοστίζουν αντίστοιχα 770.000 και 850.000 ευρώ.
Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.