Με βιοκαύσιμα R33 παραδίδει αρκετά από τα νέα της αυτοκίνητα που εξέρχονται από τις γραμμές παραγωγής στο Ίνγκολσταντ και το Νέκαρσουλμ η Audi. Τα πρατήρια καυσίμων στα δύο συγκεκριμένα εργοστάσια παρέχουν πλέον τόσο το R33 Blue Diesel όσο και το R33 Blue Gasoline.
Πρόκειται για βιοκαύσιμα δεύτερης γενιάς, τα οποία έχουν σημαντικά χαμηλότερο αποτύπωμα στο περιβάλλον από τα συμβατικά, καθώς περιορίζουν τις εκπομπές CO2 κατά τουλάχιστον 20%. Τα R33 Blue Gasoline και R33 Blue Diesel είναι αποτέλεσμα συνεργασίας της Audi με τις Shell και Bosch. Αποτελούνται κατά 1/3 από ανανεώσιμα συστατικά, βασισμένα αποκλειστικά σε υπολείμματα και απόβλητα υλικά.
Από αυτό το 33%, στην βενζίνη το 10% αφορά οξυγονούχα καύσιμα, π.χ. αιθανόλη, ενώ το 23% βιονάφθα, που προέρχεται από υπολειμματικά υλικά, όπως το ταλλέλαιο. Στην περίπτωση του R33 Blue Diesel, το 26% αποτελείται από ανανεώσιμα παραφινικά καύσιμα και το υπόλοιπο 7% από βιοντίζελ.
Το καύσιμο R33 Blue Gasoline πληροί τις προδιαγραφές DIN EN 228, κάτι που σημαίνει ότι μπορεί να το χρησιμοποιήσει κάθε όχημα που δέχεται βενζίνη Super 95 E10. Όσον αφορά το R33 Blue Diesel, πληροί το πρότυπο EN 590 και είναι πιστοποιημένο για όλα τα πετρελαιοκίνητα οχήματα, ακόμα και τα παλιά. Επιπλέον, τα δύο βιοκαύσιμα επηρεάζουν θετικά τη ζωή του κινητήρα.
Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.