Μενού
  • Α-
  • Α+

Λαμβάνοντας και αναλύοντας δεδομένα από έναν τεράστιο στόλο 850.000 εταιρικών οχημάτων στην Μεγάλη Βρετανία, η Fleet Assist κατέληξε στο συμπέρασμα ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα (BEV) είναι αρκετά πιο συμφέροντα όσον αφορά το σέρβις, τη συντήρηση και τις επισκευές τους, συγκριτικά με όσα φέρουν κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE). 

Τα λιγότερα μηχανικά και κινούμενα μέρη που έχει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε σχέση με ένα συμβατικό, συνεπάγονται μειωμένα έξοδα για εργατοώρες και ανταλλακτικά. Σύμφωνα με την έρευνα της Fleet Assist, το μέσο κόστος ενός σέρβις σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι κατά περίπου 22% χαμηλότερο. 

Επιπλέον, οι εργατοώρες είναι κατά 33% λιγότερες στα ηλεκτρικά οχήματα, ενώ το κόστος των ανταλλακτικών τους κατά 28% χαμηλότερο. Μάλιστα καθώς το κόστος των ανταλλακτικών έχει αυξηθεί κατά περίπου 10% το τελευταίο έτος (λόγω των προβλημάτων στην εφοδιαστική αλυσίδα) το χάσμα στο κόστος σέρβις ανάμεσα σε ηλεκτρικά και συμβατικά οχήματα μεγαλώνει συνεχώς.

Τα στοιχεία της Fleet Assist δείχνουν ότι τα πιο συνηθισμένα εξαρτήματα που αντικαθιστώνται στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι τα φίλτρα γύρης, οι λαμπτήρες, οι μπαταρίες στο κλειδί, οι υαλοκαθαριστήρες και τα υγρά φρένων.

Σύμφωνα πάντως με την Fleet Assist, στο μέλλον το κόστος σέρβις των ηλεκτρικών οχημάτων αναμένεται να αυξηθεί, καθώς τα συνεργεία δεν θα μπορούν να διατηρήσουν την κερδοφορία τους όσο το μερίδιο των συμβατικών οχημάτων θα συρρικνώνεται. Έτσι ενδέχεται η εργατοώρα για ένα BEV να αυξηθεί σημαντικά ακόμη και εντός του 2022.

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.