Το ζητούμενο για την Mercedes-Benz όταν δημιούργησε το πρωτότυπο ηλεκτρικό Vision EQXX δεν ήταν να τοποθετήσει μία τεράστια μπαταρία, αλλά να πετύχει αυτονομία-ρεκόρ μέσω περιορισμού του βάρους, κορυφαίας αεροδυναμικής σχεδίασης και αποδοτικού συστήματος κίνησης. Λίγους μήνες μετά τα 1.008 χλμ. που διένυσε από τη Γερμανία έως τη νότια Γαλλία, η Vision EQXX με την μπαταρία χωρητικότητας κάτω από 100 kWh, σημείωσε νέο ρεκόρ αυτονομίας για ηλεκτρικό όχημα.
Με μέση κατανάλωση ενέργειας 8,3 kWh ανά 100 χλμ, το πρωτότυπο ηλεκτρικό κατάφερε να διανύσει 1.202 χλμ. χωρίς να ξαναμπεί στην πρίζα! Το ταξίδι άρχισε από τη Στουτγάρδη και είχε ως προορισμό το Σίλβερστον, στην Μ. Βρετανία. Αφού έφθασε στο Καλέ και μπήκε στο Eurotunnel, η Vision EQXX έκανε μία στάση στο Μπράκλεϊ, την έδρα της ομάδας F1 της Mercedes-AMG.
Στον τελικό προορισμό, την πίστα του Σίλβερστον, την Vision EQXX περίμενε ο εργοστασιακός οδηγός της Mercedes-Benz στην Formula E, Νικ ντε Βρις. Πιάνοντας τη μέγιστη ταχύτητα των 140 χλμ/ώρα, συμπλήρωσε 11 γύρους στην πίστα, χρησιμοποιώντας τα τελευταία αποθέματα ενέργειας της μπαταρίας. Η συνολική διάρκεια οδήγησης (εντός δύο ημερών) ήταν 14 ώρες και 30 λεπτά, με μέση ταχύτητα 83 χλμ/ώρα.
Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.