Παρά τη σημαντική καθυστέρηση, το project της Mercedes-Benz για την κατασκευή ενός υπεραυτοκινήτου βασισμένου στην τεχνολογία των μονοθεσίων της Formula 1, στέφθηκε με επιτυχία. Παρά τον ακραίο της χαρακτήρα, η Mercedes-AMG ONE έχει άδεια κυκλοφορίας στους δημόσιους δρόμους. Θα κατασκευαστεί σε μόλις 275 αντίτυπα, με την τιμή του κάθε αυτοκινήτου να ξεπερνά τα 2,5 εκατ. ευρώ.
Τα πάντα πάνω στην Mercedes-AMG ONE έχουν επηρεαστεί από τον κόσμο της Formula 1. Από τον 1.6 turbo βενζίνης και τα τέσσερα ηλεκτρικά μοτέρ, μέχρι το μονοκόκ από ανθρακόνημα και το αεροδυναμικό πακέτο. Μετά τη διαδικτυακή παρουσίαση, θα ακολουθήσει η πρώτη δημόσια εμφάνιση της ΟΝΕ, στο προσεχές Φεστιβάλ Ταχύτητας του Γκούντγουντ (23-26 Ιουνίου) όπου θα τη δούμε εν δράσει.
Το σύστημα κίνησης E PERFORMANCE hybrid ενσωματώθηκε στο hypercar με τη συνδρομή των μηχανολόγων και μηχανικών της Mercedes-AMG High Performance Powertrains στο Μπρίξγουορθ της Αγγλίας. Η τετρακίνηση AMG Performance 4MATIC+ εξασφαλίζει υψηλά περιθώρια πρόσφυσης στο hypercar μήκους 4,756 μέτρων και βάρους 1.695 κιλών.
Η πολύπλοκη μονάδα ισχύος περιλαμβάνει τον V6 1.6 βενζίνης και τέσσερα ηλεκτρικά μοτέρ. Δύο αναλαμβάνουν να κινούν τους εμπρός τροχούς, ένα έχει ενσωματωθεί στο turbo και το τελευταίο βρίσκεται στον κινητήρα εσωτερικής καύσης, με σύνδεση στο στροφαλοφόρο άξονα. O V6 κινητήρας – τοποθετημένος μπροστά από τον πίσω άξονα – αποδίδει 574 ίππους και λειτουργεί έως τις 11.000 σ.α.λ., αρκετά κάτω από αυτόν της F1, για λόγους αντοχής και χρήσης συμβατικού καυσίμου. Η κίνηση από τον V6 περνά στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτοματοποιημένου κιβωτίου 7 σχέσεων, που εξελίχθηκε αποκλειστικά για την ΟΝΕ.
Όσον αφορά την ισχύ των ηλεκτροκινητήρων, το κάθε ένα από τα δύο (MGU-FL και MGU-FR) στους εμπρός τροχούς αποδίδει 163 ίππους, το μοτέρ στο στροφαλοφόρο άξονα (MGU-K) 163 ίππους και αυτό στο turbo (MGU-H) 122 ίππους. Η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται σε 1.063 ίππους, δεν ανακοινώνεται όμως η ροπή λόγω της πολυπλοκότητας του συστήματος.
Η μπαταρία χωρητικότητας 8,4 kWh φορτίζεται είτε από εξωτερική πηγή μέσω του φορτιστή 3,7 kW, είτε από ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, η ΟΝΕ μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για μικρές αποστάσεις, έως 18 χλμ.
Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.