Η νέα, αμιγώς ηλεκτρική BMW i7, αναγγέλλει μία νέα εποχή κινητικότητα στην πολυτελή κατηγορία. Για την καμπάνια λανσαρίσματος του μοντέλου το BMW Group, συνεργάστηκε με τον παγκοσμίου φήμης Βρετανό φωτογράφο μόδας και καλλιτέχνη, Νικ Νάιτ.
«Η BMW i7 ενσαρκώνει τη μηχανολογία σε κορυφαίο επίπεδο. Κατά συνέπεια, φιλοδοξία μας ήταν το αυτοκίνητο να φωτογραφηθεί από έναν διεθνούς φήμης καλλιτέχνη και να αποτυπωθεί ως έργο τέχνης. Η εξαιρετική συνεργασία με τον νικ Νάιτ αποτέλεσε μεγάλη πηγή έμπνευσης για όλους εμάς. Ποτέ πριν μία BMW δεν έχει αποτυπωθεί με τόσο καλλιτεχνικό και προοδευτικό τρόπο», εξηγεί ο Γενς Τίμερ, Ανώτερος Αντιπρόεδρος Πελατών και Μάρκας της BMW AG.
Αυτό είναι το Forwardism (Προοδευτικότητα): Η νέα, αμιγώς ηλεκτρική BMW i7, σηματοδοτεί το ξεκίνημα μιας νέας εποχής που απαθανάτισε ο Νικ Νάιτ, σε μία μοναδική σειρά φωτογραφιών και βίντεο. Ο καλλιτεχνικός όρος Forwardism περιγράφει τη χαρά του να βλέπεις και να αισθάνεσαι το μέλλον πριν καν δημιουργηθεί.
«Μου αρέσει η ιδέα του Forwardism που σηματοδοτεί τη μετάβαση στο μέλλον, αντί να αναφερόμαστε στο παρελθόν. Για μένα, αυτός είναι ο μόνος τρόπος με τον οποίο μπορούμε πραγματικά να εκφραστούμε και να θέτουμε απαιτητικούς στόχους. Γι’ αυτό αποφάσισα να αντιστρέψω τα χρώματα γι’ αυτές τις φωτογραφίες και να εργαστώ σε ένα χρωματικό χώρο που εκφράζει την ιδέα: 'Κάτι νέο, που δεν έχετε ξαναδεί.
Αυτό ήταν το σημείο εκκίνησης για το συγκεκριμένο project, για να ενθαρρύνουμε τους ανθρώπους να σκέφτονται προοδευτικά. Ήταν ιδιαίτερα σημαντικό για εμένα, να φαίνεται διαφορετικό από οτιδήποτε έχετε δει μέχρι τώρα». Με αυτά τα λόγια ο Νικ Νάιτ περιγράφει τη δουλειά του.
Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.