Μενού
  • Α-
  • Α+

Η αξία του brand name της Tesla έχει εκτοξευτεί σε τρομερά επίπεδα. Η αμερικανική φίρμα φιγουράρει στην έκτη θέση της λίστας με τις ακριβότερες σε αξία φίρμες κοντράροντας πλέον ονόματα όπως η Amazon και η Microsoft. Τα τελευταία δύο χρόνια η Tesla είχε έκρηξη πωλήσεων πετυχαίνοντας σπουδαία νούμερα τόσο στην Αμερική όσο και στην Ευρώπη. Σε αυτό βοήθησε πολύ το γεγονός ότι η Tesla είχε έναν ετοιμοπαράδοτο στόλο οχημάτων να παραδώσει, σε σχέση με τις πολύ μεγάλες καθυστερήσεις των περισσοτέρων εταιρειών κατασκευής αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο.

Για να διατηρήσει αυτά τα νούμερα πωλήσεων, αλλά και να αναπτυχθεί ακόμα περισσότερο η Tesla σχεδιάζει να ανεβάσει το ποσοστό παραγωγής της προκειμένου να γίνει ακόμα πιο προσιτή στο κοινό. Η Tesla σχεδιάζει να αυξήσει τον αριθμό των αυτοκινήτων που παραδίδονται στους πελάτες της κατά 50% φέτος. Ενώ πέρυσι παρέδωσε πάνω από 936.000 αυτοκίνητα, φέτος πρέπει να είναι τουλάχιστον 1,4 εκατομμύρια. Αυτός είναι ένας ρεαλιστικός στόχος. Στα τέλη Φεβρουαρίου, η Tesla άνοιξε το πρώτο της Ευρωπαϊκό Gigafactory, το οποίο χτίστηκε στην πόλη Γκρουνχέιντε κοντά στη γερμανική πρωτεύουσα του Βερολίνου

Το εργοστάσιο έχει τη δυνατότητα να παράγει έως και 500.000 αυτοκίνητα ετησίως και το Model Y θα παράγεται εκεί. Αν λοιπόν το γερμανικό Gigafactory καταφέρει να εκμεταλλευτεί την παραγωγική του ικανότητα φέτος, η Tesla θα πετύχει τον στόχο που έχει τεθεί. Οι διεθνείς συνθήκες αστάθειας ωστόσο δεν επιτρέπουν ασφαλή συμπεράσματα. Για παράδειγμα, η Tesla αντιμετώπισε προβλήματα στην Κίνα, όπου αναγκάστηκε να κλείσει ένα εργοστάσιο στη Σαγκάη για λίγο διάστημα λόγω της έξαρσης του Covid-19.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι η Tesla έχει βάλει στην άκρη το σχέδιο κατασκευής φτηνού αυτοκινήτου τα επόμενα χρόνια, καθώς οι στόχοι τις είναι διαφορετικοί. Ο Έλον Μάσκ ξεκαθάρισε ότι προτεραιότητα έχει η αυτόνομη οδήγηση. «Δεν δουλεύουμε αυτήν τη στιγμή σε αυτό το αυτοκίνητο των 25.000 δολαρίων. Κάποια στιγμή θα το κάνουμε. Έχουμε αρκετά με τα οποία ασχολούμαστε αυτή τη στιγμή, πάρα πολλά, ειλικρινά. Επομένως, κάποια στιγμή θα υπάρξει αυτό το πιο προσιτό αυτοκίνητο, αλλά νομίζω ότι είναι κάπως λάθος η ερώτηση σχετικά με το πότε ακριβώς θα βγάλουμε αυτό το μοντέλο. Πραγματικά, αυτό που έχει την ύψιστη σημασία είναι το πότε θα είναι αυτόνομο το αυτοκίνητο».

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.