Μπροστά από ένα τεράστιο και ενθουσιώδες κοινό οπαδών του, που μονοπωλούσε την παρουσία των θεατών στην πίστα, ο Ολλανδός πιλότος της Red Bull Μαξ Φερστάπεν πήρε μια εύκολη μεν, αλλά καθόλα άξια νίκη. Ταυτόχρονα, άνοιξε και άλλο τη βαθμολογική του διαφορά στην πρώτη θέση, από τον 8 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή σερ Λιούις Χάμιλτον, που στο GP της Αυστρίας αυτή τη φορά τερμάτισε 4ος.
Ο Ολλανδός ξεκίνησε πρώτος και τερμάτισε πρώτος με χαρακτηριστική άνεση. Ο Βάλτερι Μπότας έφερε τη Mercedes στη 2η θέση και ο Λάντο Νόρις με τη McLaren, παρά την ποινή των 5 δευτερολέπτων, ανέβηκε στο βάθρο, παίρνοντας μια σπουδαία 3η θέση, Ο Λιούις Χάμιλτον τερμάτισε 4ος, μπροστά από τον Κάρλος Σάινθ της Ferrari, που «κληρονόμησε» την 5η θέση μετά τις ποινές που δέχτηκε ο Σέρχιο Πέρεζ στον αγώνα.
Ο Μαξ Φερστάπεν, με τις μάχες για τη δεύτερη θέση μεταξύ Νόρις και Χάμιλτον, βρήκε από την αρχή την ευκαιρία να χτίσει διαφορά στην κορυφή, ανεβάζοντας τη διαφορά σε κάθε γύρο. Η καλή ταχύτητα στις ευθείες της McLaren δεν επέτρεπε στον Χάμιλτον να περάσει τον Βρετανό, παρότι φαινόταν ταχύτερος, και αυτό επίσης βοηθούσε τον Φερστάπεν.
Ο χορός των pit stop ξεκίνησε με τις AlphaTauri και τις Aston Martin, που ξεκίνησαν με τα μαλακά ελαστικά, να μπαίνουν πρώτες. O Πέρεζ προσπαθούσε να περάσει τον Λεκλέρ αλλά χωρίς επιτυχία σε εκείνο το σημείο. Ο Χάμιλτον αντίθετα κατάφερε να βρει τρόπο να περάσει τον Νόρις και να ανέβει στη 2η θέση, αλλά μέχρι τότε ο Φερστάπεν βρισκόταν ήδη 10 δευτερόλεπτα μπροστά.
Οι Ferrari στο μεταξύ εκμεταλλεύονταν τον καλό αγωνιστικό ρυθμό που είχαν δείξει σε αυτήν στην πίστα και ο Λεκλέρ είχε ανέβει στην 6η θέση και πίεζε τον Ρικιάρντο για την 5η, ενώ ταυτόχρονα κρατούσε πίσω του τον Πέρεζ. Ο Σάινθ βρισκόταν στην 8η και θέση και δεν ένιωθε καμία απειλή από τον Ράσελ που ήταν πίσω του στην 9η θέση.
Άνετος ο Φερστάπεν, χαμός πιο πίσω
Στους λίγους γύρους μέχρι το τέλος ο Μαξ Φερστάπεν είχε φτιάξει μια τόσο μεγάλη διαφορά που είχε την πολυτέλεια να μπει στα pit και να βάλει φρέσκα ελαστικά, για να εξασφαλίσει ότι θα πάρει και τον ένα επιπλέον βαθμό για τον ταχύτερο γύρο του αγώνα. Ο Νόρις προσπαθούσε να φτάσει κοντά στον Μπότας και να τον απειλήσει για τη 2η θέση αλλά δεν τα κατάφερνε.
Πιο πίσω ο Λεκλέρ δεν μπορούσε να περάσει τον Ρικιάρντο και η Ferrari άφησε τον Σάινθ να περάσει τον ομόσταβλό του, καθώς είχε πιο φρέσκα ελαστικά, και είχε περισσότερες πιθανότητες να βρεθεί μπροστά από τη McLaren. Μάχη είχαμε και για τη 10η θέση και τον 1 βαθμό ανάμεσα σε Ράσελ και Αλόνσο.
Ο Σάινθ κέρδισε στη μάχη της 6ης θέσης και ο Αλόνσο σε εκείνη της 10ης θέσης, ενώ στον τελευταίο γύρο υπήρξε σύγκρουση ανάμεσα στον Φέτελ και τον Ράικονεν, που και οι δύο κυνηγούσαν τον Ράσελ.
Η διαφορά του Φερστάπεν από τον Χάμιλτον στο Πρωτάθλημα Οδηγών «εκτοξεύτηκε» στους 32 βαθμούς μετά το GP Αυστρίας. Στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών η Red Bull έχει πλέον διαφορά 44 βαθμών από τη Mercedes.
Ο επόμενος αγώνας είναι το GP Μ. Βρετανίας και θα διεξαχθεί στην πίστα του Silverstone σε δύο εβδομάδες, το 3ήμερο 16-18 Ιουλίου
image credit: Getty/Red Bull
Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.