Μενού
  • Α-
  • Α+

Η κατηγορία των B-SUV στην Ελλάδα είναι ιδιαίτερα δημοφιλής και φυσικά πολύ ανταγωνιστική, με πλήθος μοντέλων να διεκδικούν μερίδιο από την πίτα των πωλήσεων. Μέσα σε αυτήν την «αρένα», λοιπόν, η Hyundai ρίχνει και δεύτερο μονομάχο, που είναι το ολοκαίνουριο Bayon. Το νέο μικρό crossover των Κορεατών έρχεται να συμπληρώσει το ήδη υπάρχον Kona και να προσφέρει μια πιο προσιτή λύση.

Το νέο Huyndai Bayon (προφέρεται Μπέιον) είναι ένα αυτοκίνητο που έχει σχεδιαστεί ειδικά για την Ευρώπη και τα πλεονεκτήματα πάνω στα οποία βασίζεται είναι η ευρυχωρία παρά το compact εξωτερικό και οι έξυπνες λύσεις ασφάλειας και συνδεσιμότητας. Το όνομά του προέρχεται από τη γαλλική πόλη Bayonne στη Νοτιοδυτική Γαλλία.

Φρέσκο εξωτερικό

Εξωτερικά το Βayon ακουθεί τη σχεδιαστική ταυτότητα των SUV της Hyundai, με τα LED φώτα ημέρας να είναι τοποθετημένα ψηλά και τα φωτιστικά σώματα να βρίσκονται πιο χαμηλά. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα φωτιστικά σώματα που έχουν σχήμα μπούμερανγκ και ενώνονται με μια λεπτή λωρίδα που διασχίζει την πίσω πόρτα. Υπάρχει προαιρετικά η δυνατότητα για διχρωμία, με την οροφή σε μαύρο χρώμα να δίνει μεγαλύτερη επιθετικότητα στο αυτοκίνητο. Οι ζάντες ξεκινούν από τις 15 ίντσες στις βασικές εκδόσεις και φτάνουν μέχρι τις 17 ίντσες σεδιάμετρο.

Στο εσωτερικό του Bayon η Hyundai έχει δώσει σημασία στη χρήση τεχνολογίας και στη συνδεσιμότητα. Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός 10,25 ιντσών σε όλες τις εκδόσεις εκτός από τη βασική με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα και συνδυάζεται με άλλη μία μεγάλη οθόνη αφής στο κέντρο της κονσόλας, που είναι είτε 8 είτε 15 ιντσών. Όσο για τη συνδεσιμότητα, υποστηρίζεται ασύρματη σύνδεση Android Auto και Apple CarPlay. Το Bayon είναι επίσης εξοπλισμένο με την τελευταία έκδοση της τεχνολογίας Bluelink® της Hyundai.

Τεχνολογία και ευρυχωρία

Οι εσωτερικοί χώροι είναι άλλο ένα από τα πλεονεκτήματα του Hyundai Bayon. Οι επιβάτες απολαμβάνουν αρκετά μεγάλο χώρο, σε σχέση με τις εξωτερικές διαστάσεις ενώ το πορτ μπαγκάζ των 411 λίτρων εγγυάται ότι δεν θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα με τη μεταφορά των αποσκευών τους.

Η γκάμα των κινητήρων με τους οποίους εφοδιάζεται το Hyundai Kona είναι γνωστή από τα άλλα μοντέλα της εταιρείας, όπως τα i10 και i20. Είναι όλοι βενζινοκινητήρες και τη βάση βρίσκεται ο ατμοσφαιρικός 1200άρης που αποδίδει 84 ίππους. Μετά έρχεται ο τρικύλινδρος τούρμπο του 1 λίτρου, που αποδίδει 100 ίππους και συνδυάζεται είτε με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων είτε με 7άρι DCT.

Ο 1000άρης τούρμπο συνδυάζεται με ήπια υβριδική τεχνολογία 48V και προσφέρεται σε δύο εκδόσεις με 100 και 120 ίππους ενώ δύο είναι και τα διαθέσιμα κιβώτια ταχυτήτων, το 6άρι iMT με ηλεκτρονικό συμπλέκτη, και το 7άρι DCT.

Οι τιμές

Η βασική έκδοση του Hyundai Bayon με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα ξεκινάει από τις 15.790 ευρώ στην έκδοση Exclusive. Συνολικά τα επίπεδα εξοπλισμού είναι τρία, τα Exclusive, Premium και Distinctive. Οι εκδόσεις με τον τούρμπο κινητήρα του 1 λίτρου ξεκινούν από τα 17.190 ευρώ και οι πρώτη ήπια υβριδική έκδοση βρίσκεται στα 18.990 ευρώ.

Το νέο Hyundai Bayon έρχεται για να καλύψει το κάτω μέρος της κατηγορίας των B-SUV και να προσφέρει μια πιο προσιτή λύση που όμως δεν κάνει συμβιβασμούς στην πρακτικότητα που πρέπει να έχει ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας. Με δεδομένη την ποιότητα και τη δημοφιλία των αυτοκινήτων της Hyundai στη χώρα μας, το μέλλον του στην αγορά είναι μάλλον ευοίωνο. 

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.